Friday, February 5, 2010

EestiPoiss

reedeõhtutervitusega lehvab.
Ja tänab Taevaisa,et lahe ja leebe ning tegus talvepäevake kenasti õhtusse veerenud on. Keskpäeval käis küttekuller ja tõi piraka kaminapuuvirna kohale.Klubivend Aleksander täna roolis polnud,kuid paarimees ulatas raha vastu võttes kenasti kujundatud puuärikate visiitkaardikese ja firmapastaka. Täisteenindus,ma ütleks.Puuriit trepiplatvormil kottides ning järgmiste, jahenevate nädalate mured murtud.
Siis astus sisse mu kolmas Matist semu,endine nõmmekas ja tänane Raplamaa talumees,kes tädilt esivanemate talu sai.Mu kolmest Matist staazikaim sõps,kui piinlikult aus olla...Kes pidas vanal ja imelisel sovjetiajal taksojuhiametit. Olid sel ajal taksojuht ja kelner-baarmen elu peremehed.Kui mina olin sõiduautojuht, ka Volgal GAZ-21. Kui Mati oli vaikselt,klubimeeste teadmata lausa minu eest ära ostnud suure Pullman-Mersu,hakkas sellega tegema pulmasõite. Mina olin sunnitud oma sarnase ihalusobjekti seetõttu ostma hiljem hoopis Leningradist. Polnud hullu, ega mul tema ostudiili-aegu parajat raha polnudki. Kogu lugu lõppes õnnelikult.Nagu leiab oma väärilise ja kiire lõpu loodetavasti ka see lugu,mille pärast ta täna Rapla tagant talust mu jutule laekus.Olin lausa meediakriisi-ekspert.Sest tema tänane naissõber osutus juhtumisi kollase meedia kangelannna, nö Pärnu Pammy emaks. Alevineiust blondiin elik Vändra Aveli otsustas ühel koledal päeval,et tema "ülipõnevast" blondy-elust ja seiklustest peab osa saama kogu Eesti.Et kui kooliplikast väike edevusehunnik midagi tegi,kohe võttis ühendust Sopalehega. Asi kiskus juba perelegi hirmutavaks - tehti kahtlasevõitu uudislugusid,rahvas tikkus narrima,irvitama. Nii näkku kui kommides. Nüüd tahaks neidise emme kollase pressi oma tütre kandadelt maha raputada,aga ei tea, kuidas. Nüüd astuski mängu meedia kriisiekspert Ennokas. Kes koostas lugude autorile Saarele delikaatse,vaoshoitud ja respektiivse petitsiooni, mille lähetab talle oma nimel piiga ema Ruta. Et lugudel ja neiu tülitamisel oleks lõpp,mutt ja jokk. Palusin unustada neiu Aveli üleüldse,lasta tal lõpetada kool ning oma eluga edasi minna.
Ka spetsautobaasi osakonnajuhataja eest kirjutasin 70-ndail tema palvel argumenteeritud kriitikavastuse oma kunagisele toimetusele kõigi kaanonite kohaselt.Et press ta lõplikult rahule jätaks. Jättiski.
Aga tänases S-lehes tsiteeriti Vilja Savisaare sõnumit Brüsselist, kus ta kui samasugune edevuselaada peategelane kilkab vaimustusest kui kirjeldab oma päevi seal kaugel,eemal eksmehest Edgarist ning nautimas elu noore kallima,klaveriõpetajaga.Kelle napsas vallatuse-ja vallutusehetkel tema pere - naise ja kahe lapse käest.Kolletunud meedia ei halasta ka rikastele ja ilusatele: omad laksud said nii Euroopa Liidu vastane emand kui vana Savi, Hundisilma-onu pihta oli kommikastide kajastustes paisatud terved huumori-oopused.
Et ta suudab plaksutada ühe käega,et oskab pöördust pauguga kinni lüüa ning nurgakivi panekul suruda oma käejäljed kivistunud betooni, et teda nähes haavalehed just värisevatki,et ta pulssi mõõdetakse Richteri skaalas,et alkohol talle ei mõju - ta ise mõjub alkoholile. Et mängis täistrumliga püstoliga vene ruletti ja võitis(?). Ja et kui liikluspolitsei Edgari peatab,pääseb sinimunder ainult hoiatusega.
Olge siis meediasuhetes adekvaatsed,kontrollige oma ütlemisi ja ütlematajätmisi.Sest kõik maandub-võimendub trükimustas.
Pärast hilja kriisiekspert Ennokat abiks otsida.
Ja mõelge,mis see teile maksma läheb!
Nii otseses kui ülekantud mõttes.
Seniks parimat
Olge terved,roosad ja rõõmsad.
Igavesti teie
Neemo E.Poldre
(abiks ikka)

No comments:

Post a Comment