Monday, August 9, 2010

EestiPoiss

märgib,et enne tänase päeva juhtumiste juurde asumist rääkigem lahti eelnev. Eile sai jälle esikuremondist suur tükk ära tehtud. Mina värvisin uksi,Liiza käis seinad teistkordselt valgega üle, Jensu pani poole tammeparketist maha. Väljas sedaaegu möllas pealinna lähedale kandunud torm. Mis hirmutas pojukesi.Tuuleiilid plaksutasid avali aknaid,välgunooled lõhestasid taevast. Sepo teatas: kohe lööb välk ja tuli kustub. Tal oli meeles,kuidas nädal tagasi välk laksas meile elektrikilpi ja põrutas korgid nulli.
Eilne torm õnneks möllas eemal,murdis Ida-Eestis puid,rebis Lääne-Virumaal katuseid ja süütas maju. Ajakirjandusmaja taga Tatari uulitsas varises sisse Lutheri vineerivabriku vana tsehhi katus. Väikeses Maarjas rebis torm kirikult torni.Pilt on täna lehes üsna troostitu.Kommijad küsivad: kuidas Jumal saab kaitsta inimesi kui ei suuda isegi pühakoda valvata? Võib ju ka nii mõelda,aga juhtub hullematki. Kui taevane Isa korraks pale muljale pöörab...
Juhtus täna nii,et tundsin end hommikust alates miljonärina(?)kui olin helistanud Põhja Tolli-ja Maksuametisse. Ja küsinud,kas mu reedel makstud maamaksuvõlakese põhiosa laekus.Tubli ametnikuproua vastas,et see raha läinud eksikombel ilmselt minu firma BD Eesti arvele(?)Katsusin vabandada ja öelda,et ma ei tea oma firmaomaniku-staatusest midagi.Kus mu firma on ja mida teeb? Seda ei tohi ma teile öelda, oli vestluskaaslane varmas saladust varjama. Mõtlesin, kõlab nagu meelelahutusfirma BDG, kes korraldab suurüritusi ja kontserte. Ja mulle vastati,et otsigu ma firma üles ning küsigu raha tagasi(?) Pole ma nii naiivne, et mingit suitsuraha tagasi küsida, vastasin: Üks koma kaks miljonit oleks miinimum, mis mulle nüüd sobiks. Ja seadsin sammud Swedbanki,kus teatasin oma tellerile Viktoriale,et lõpuks ometi on mindki tabanud pangaisa Ain Hanschmidti saatus, kes ärkas ühel ilusal hommikul mitmekordse miljonärina. Kas teie näete oma arvutist,mis firma mul tegutseb? Kus asub? Ei,vastasid piigad kui ühest suust.Meie ei tohikski seda öelda. Viktoria palus minu kui potentsiaalse miljonäri käest mobiili, et helistada maksuametisse(?) Loomulikult, kui tagasi saadavad miljonid mängus, pole telefon probleemiks. Kuid soovitati mul isiklikult Endla tänavale tulla asja klaarima.Mis muud mul, tervisesportlasest halvatul, üle jäigi. Kena daam Helga Kivistik lahendas asja nii,et tegin avalduse kus palusin valesti läinud raha minu võlaarvele tagastada. Ja ei mingit vabandamist nende poolt,kes käki kokku keerasid.
Tallinna raad on ka mingi rahajamaga purki sattunud.Ksenia vanaema läks me pojukestega eile Mustamäe basseinide juurde,et jalutada spordikompleksis ja vähe ringi vaadata. Tanjalt küsiti aga kohe poolsada krooni piletiraha(?)
Nomidahullu rahahäda? Pole varemalt basseinide ümber jalutamine maksuline olnudki...
Enne uinumist vaatasin Moskva telepilti.Kus nooredmehed mingist nö uurimisgrupist rääkisid müstilisi asju tolle pealinna ümbruse magistraalidel juhtunust.Kus vana kalmistu lähedal,seal negatiivne energia/energeetilised väljad viivat autod avariides seletamatult kokku või kraavi kummuli.
Jüripinolikku huumorit kah. Tõdetakse meedias,et "Mehhiko lahe naftareostus" olevat väär formuleering,sest naftareostuses pole midagi lahedat(?)
Pole selleski midagi lahedat kui vaid päeva esimese poole tunned end asise inimesena ja vaatad julgelt igale nooremale naisinimesele bussis ja tänaval otse silma selmet kõndida pilk maas ja häbeneda, et taskus vuhistab värske tuuleke ja mööduv koer võib pidada sind, pennitut hulkurit, telefonipostiks ja jalga tõsta .
No poleks see suurem õnnetus kui Moskva ümbruse kahjutuled, mistõttu sureb ca 700 inimest päevas,mis kaks korda rohkem kui neil tavaline.
Kel raha ja võimalusi,päästavad end pagemisega Türgi ja Egiptuse kuurortidesse.Vähemvarakad ummistavad Leedu kuulsaid kuurorte.Kel veelgi napimalt võimalusi rahulduvad lihtsa põletusmatusega kohapeal...
Morbiidsed toonid ent
ei peaks jääma domineerima.
Kuigi suve nukker lõpp
pole üldse kaugel.
Parimate optimistlike
tervitustega teie
Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment