Saturday, August 7, 2010

EestiPoiss

hämmingus olles tervab ja teatab,et pärast esikukapi lammutamist avanes selle varjust kurb pilt. Vannitoa külgsein oli lekkinud ja pikemat aega alanurga märgamisega maja rikkunud. Tagumine aeg oli Jensul haige kohake lahti lõigata,suvelõpukuumuses ära kuivatada ning lekkekoht äravoolu juures tuvastada ja kõrvaldada.Lisaks tuleb ka uus esikukapike püsti panna kui see poest välja lunastatud ehk konsumeeritud.
Samas selgus ka Mimmi Autokooli praak: Sebastian seletas,et punase autoga tohibki punase foori alt läbi põrutada.Minu veenmised vastupidises ei aidanud,noormees jäi ikka endale ja oma haritusele kindlaks. Nii need rullnoklikud tarkused kogunevad!
Tubli kaheksajalg Paul,kes lõi laineid jalgpalli- MMi tulemuste ennustamisel ja tootis raha kihlveokontoreile,oli vahepeal müügis viie tuhande dollariga.Mu eilne juhupilk bussiaknast Viru hotelli lähedal veenis,et keegi kilulinna söögimajapidaja ongi selle raha välja pritsinud: ülisuur seina-reklaampannoo teatas"Meil pakutakse toite kaheksajalg Paulist"?!?
Ole veel edukas ja kuulus-satud potti või pannile...No on julmad inimesed me ümber,ma ütlen.Keegi on väitnud: ära tapa piimaandjat lehma! Mina nii ei teekski.
Nagu ma ei peksa ka naist,nagu üks Uus-Meremaa türklane,kes kohtus seletas: see peksumoodi madin oli meie rahvatants(?)
Naistest veel.Eile läbi linna kulgedes silmasin kolme...viit noort daami,kes lausa kuritegelikult seksikalt alarõivastatud,ilmselt väljakutsuva tagamõttega end seksuaalhuligaanselt sisse pakkinud. Pole siis ime,et omasooiharad lausa pöördesse lähevad ja hoobilt omasuguliste armsamate kaissu viskuvad,ise pahaselt porisedes: Kuidas heterod tohivad,miks gayd ja lesbikud peavad oma harrastusi sordiini all ajama? Tibid olid vanusevahemikus 18..25 pluss-miinus. Mitte nii, nagu briti poismeeste kuulutustes Moskva meedias: otsime naisi vanuses 8...84.
Minul pole sõnu-kas sinul on?
Sõnadest veel.Laulusõnadest.Alexander Rybak laulab:
"Do,nt say maybe,let,s be my babe!"
Hoopis etem kui omamaine :
"Ma kuulun sul,sa kuulud mul
ja süda teeb mul bum-bum-bum"
Eesti keele väljendusrikkust võime ju kiita,aga kas see mede uutes shlaagriteski avaldub? Facebook üks põnev asjandus on.Klikkasin sinna kunagi vastuseks,ja täna laekus juba teinegi üllatus.Esimene oli Ingrid Kuusk,tänane piiga ammu kadumaläinud Helina Reino,kes nüüd Iirimaal elab ja töötab.Teatas kihlumisest ning abiellu heitmisest ületuleval aastal.Pulmadest veel. Käesoleva kuu lõpul lähevad Berit ja Eero oma vana sõbra Leslie pulma Beijingis.No on ikka elamus:viibida külalisena hiinlase pulmas!
Mis mind eile veel üllatas? Tehnikaülikooli peatuses sisenes bussi kambake vene noori,kes asusid isekeskis aktiivselt suhtlema päris heas inglise keeles(?)Ja teine üllatus kohe otsa.Järgmises tuli bussi turske noorsand,kel T-särk kirjaga "Rossija".Kuna enne oli juba kohal kutt,kel ajupikendajalik rullnoksimütsike kirjaga Moscow siis hindasin neidki kapistväljunuiks. Pärast pronksiöist rasket müdistamist ja linna segipeksmist mindi ju kappidesse varjule,isegi ühissõidukeis juteldi poolihääli. Tervema mõistusega venelased olid varmad vabanduste saatel selgitama, et idiootlikud kaasmaalased märatsesid.
Mina olen seaduseelnõu poolt,mis seadustab lapsele sünnijärgse kodakondsuse.Ja miks ka mitte-kas tulnukatest: söekotikestest ja briketipoistest saame paremad ühiskonnaliikmed?No way,ärge te mulle tõestage!
Ja üldse.Jääge terveks ses suvelõpuleitsakus
kus kuuma antakse kuni 35 pügalat.
Mulle see sobib
aga teile?
Küsib metskapten ja arvamusliider
Neemo E. Poldre
nõudlikult

No comments:

Post a Comment