Wednesday, October 2, 2013

Kindla käega, kuid riskivabalt ja julgelt

sõidab minu laps Berit Luksemburgi kandi kurvilistel,mägistel teedel.Kus vaja,surub kinganina õrnalt piduripedaalile.Kus väga vaja,surub sisse madalama käigu,pidureid tarbetult piinamata.Seda oskust pole vanajumal jaganud kaugeltki mitte kõikidele roolihoidjatele,nagu isegi märkate.Eilsel Trieri-reisil tõusis see seik eriti teravalt esile.
Üks vanimaid Saksa linnu ei suutnud meid küll mittemillegagi üllatada,kuigi veetsime seal terve päeva.Mina peesitasin keskväljaku vabaõhutrahteris.kuni kolm daami linna läbi kammisid.Olles leidnud ühed talvesaapad ühe karvapusa ning ühe kleidi.Pärast suundusime koos,Anna küll vankrikeses,kala-ja veinimajja kus pakuti einet koos juurdekuuluvaga.Võrreldes päev varem kogetud  Chocolate House portsudega oldi siin  hulga säästlikumad portsude kokkupanekul,kuid ega me enam olnudki Luksemburgis.
Kus täna said suures kaubamajas otsa nii moosipurgid kui tuletikudki.Esimesi vajas noor emand ploomi-ja õunamoosi purgitamisteks,tikke mina oma vastse piibu käivitamiseks.Selle kõvera varrega piibu kui oma ammuse unistuse soetasin eilsest väikesest Saksa linnast, majast väljaku ääres.
Eilsest veel niipalju,et me hommik algas üldhäirega. Helistas remondi peatöövõtja,kes kurtis et tänu suurele lammutustolmu pilvele kukkus karjuma me majavalve suitsuandur.Mina pakkusin,et kasutagu valveparooli või kleepigu kinni suitsuanduri korpus kui patarei väljavõtmine ebaõnnestub.Pärast kontakti paigaldajaga selguski et kisakõri katmine on lahendus.
Tatarimaa teadureil õnnestus lahendada Titanicu huku saladus, sedastab ajaleht.Kuidas küll, küsitakse. Teadurid vaatasid filmi Titanic, kõlas vastus...
Mina üritasin täna lahendada Euroloto kohaliku pileti ostu saladust.Euro millions on mängu nimi,seda nägin juba K-kioski vaateaknalt kui noori lapsevanemaid ootasin suure kaubamaja jalutusgalerii pingikesel, kus olin üritanud mu kõrvale istunud naiselt inglise keeli küsida,mis pilet maksab. Olles seda arutanud samas oma nelja sõbrantsiga selguski et english polnud nende tugevaim külg ning ega nad saanud minust aru.Sama lugu kordus ka piletimüüjaga,kes pakkus mulle piletikontsu täitmist vastamata mu hinnapäringule- selle lugesin ise välja kontsu tagaküljelt et mänguvälja hinnaks on kaks euri.
Ülehomme,viiendal läheb oma õnnepiletit lunastama
teie ustav paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment