Monday, October 14, 2013

Elu on hea, aga saatus nöögib

tuleb taaskord meelde mu Narva-Jõesuu armsa vanaema üks lemmikfraase pärast seda kui ta kurja pulli kätte sattudes pidi elu lõpuni invaliidina elama.Minule  on tolleks kurjaks pulliks küll vähkjas olend nahavahel, kes ei luba mulle toda uusimat rakuravi teha miska oma halvatud käe liikuma saaksin.Sest too vähkjas on valmis  arenevatest rakkudest kohe kinni haarama ja kosuma et mind seejärel kähku vikatimehe manu sikutada.Nii arvas mu tark dr Helis P., kui teda  reisilt naastes selle teemaga jututasin.
Kinnitan siinkohal pühalikult oma seltsimeeste ees,et minust ei saa vikatimehele hõlpsat vastast-ma hakkan vastu punnima kui värava taga passiv musta keebiga mehike /mitte Batman/ mind aiva sinna   kalmukünka poole sikutama asub.Ja mitte seepärast et elu küljes ripuks või pelgaks teeleminekut. Ma lihtsalt tahaks näha kuhu ja kui kaugele viivad mu koduvabariigi ja -linna need kaks punapartei karastusega mõlemat suurparteid juhtivat seltsimeest.Poliitiliselt rautatud, kinnitaksid puutinlased,kes kindlasti tunnevad uhkust nende naabervabariigis suuri tegusid tegevate aatekaaslaste üle.Sest NLKP kõrgema parteikooli diplomiga ustavaid, meie parteiliidrite koolivendi, on sealpool Narva jõge nagu murdu.Ja minul huvitav enne elupäevade lõppu teada saada kas meie pealikud peavad ustavusvandest lõpuni kinni.Nii ei tohigi ma anda järele vikatimehe püüdlustele,sest muidu ei näe ma mingitki uudset halli varjundit. Kuigi minu igapäeva varjutab hall partei-udu millest ei pääse keegi kes pole siitmailt pakku läinud. Mujale oma õnne otsima siirdunud.Või ükskõik kumma partei poolt soojale kohale sätitud.
Eesti valija on lammas mis lammas. Saadaks selle lambakarja bussiekskursioonidega Hiiumaale kus vanas villavabrikus on väljas näitus lambanägudega inimestest, kohaliku naivistist kunstniku töödest. Võrratult kaunid ja isikupärased pildid, ütleb allakirjutanu .Ja lubab et kui kunagi peaks oma hääle andma kesikute või reformerite poolt, tellib endastki sellise lambanäolise maali ja riputab selle üles  elutuppa aukohale, otse kamina kõrvale teie paadikapten
mitte loll, Eestile lõpuni ustav Neemo E.Poldre

No comments:

Post a Comment