Friday, October 4, 2013

Sipsti - Belgiasse ja sipsti - koju tagasi...

Nii me tänane päevakene sujuski.Pärast aamukahvit siirdus daamide kolmik antiigipoodi endisaegset kreslat koju tooma.Nagu kartsingi,oli minu ihaldet suvemälestus siinsest paigast elik ristilöödud Jeesuse vaskkujuke leidnud omale teise peremehe ning kuna mina olen usklik inimene küll,kuid autousku,ei sobi mulle võõras usk. Nagu Mimmi ja Beriti ühendkoor mulle üleeile tõestas et risti tohib osta vaid tõsiusklik -ent miks ostsin Mimmile taaskord palvehelmeid St.Etienne katedraalist kui ta neid kirikus sõrmitsemas ei käi, ega ülepea külasta jumalateenistusigi...Aga see selleks,eks ikka tõesta juhtunu et pean oma invaauto ostuloa ära ootama ega tohi taluda mingeid kõrvalisi kommentaare kui omal usk nii kõva on.
Kohe siirdusimegi Ikeasse, mis asub tegelt Belgias, kodust arvata pooltunnikese autosõidu kaugusel. Suur majamürakas täis igast staffi ja muidugi rahvast.Stardi tegime iseteenindusrestos teisel korrusel, kus 28 euri eest  pakuti võimast kõhutäidet kahele maitsvate lihapallide,kartulipüree ja võimsa salatikomplektiga pluss kahe pudelikese punaveiniga. Osturallitajad suundusid rajale, mina jäin kakukese ja kohvi juurde mediteerima.Siis kippusin kulgema et leida paari toosikest ikealikke disaintikke. Teenindajakutt sai mu prantsuse keelest aru küll, kuid vastas et siin majas ei tohigi midagi tikusarnast leiduda...Kaks turvajeani valgeis vormipluusides olid sama meelt et läheduses tikke pole.Nii et kadus viimanegi lootus et siinseist kolmest lähiriigistki pisikest  tulesüütamist leida, mine või tuletikke laenama.
Remonditööde peaettevõtjaga räägitu rahustas veidi eilset ehma muljet,kui Jensu teatas et äravajunud toileti põranda kallet vaid uue seguga tasandati.Tegelt fikseeriti vana põrand ankrutega ning puudus point seda ära lammutada kuna vajumine stoperdus.Pealegi kinnitas Jansa et kuna annab töödele garantii,puudub tal mõte teha midagi nii kehvasti, et vaja pärast ümber teha.
Homme oleme siis aamukahvist alates sünnipäevalainel, sest Mimmiliisa juhlat juhatavad sisse kahepäevase peotsükli.Suurim asjaosaline on siis ka ülehomne sünnipäevalaps,teie
paadikapten Neemo  E Poldre

No comments:

Post a Comment