Thursday, October 24, 2013

Projekt Kodu Korda finishisirgel,meil rõõmsam meel ja tuju

Plaatija Ragner on eriti hoolas ja täpne töömees.Viimistleb vuugivahesid andunult ja põhjalikult. Kuigi polnud esialgu rahul me plaadivalikuga-et on na väiksemõõdulised ning nõuavad kauem mängimist enne kui tulemus koitma hakkab.Homme võiks asuda vannitoa sisustust paika panema, sest vanni sinna enam ei tulegi - vaid dushinurga modern klaasvaheseinad, uus kraanikauss pluss rätikuivati ja veepritsur-vihmadush.
Mina põikasin vahepeal internetti ning leidsin uue lemmikauto,millega sõidaksin mönuga kui elaksin Luksemburgis. 2014 Chevrolet Corvette Stingray Coupe 2LT on selle eriedeva riistapuu nimi. Kuna on ühe autolegendi järglane, passiks see mulle kenasti.Rohkem kui  sealses linnapildis suht  tavalised Lamborghini Callardo või Ferrari 458.
Millest mul taolised mõtteidud, küsite.Ju sellest,et esitasin oma raviarstile Annelii Nikitinale meiliga  küsimuse mulle neuro-ortoosi sobivusest. Eesti parimaks taastusraviarstiks peetav tohter palus mul registreeruda tema vastuvõtule et teemal edasi rääkida.Ja kui vastne ortoos kasvõi Keilaski avitab, räägime teiega siin edasi tollest mu autoprojektistki.
          Pojukesed olid täna oma emme hoole all, sest talle sattus kodukontori päev, mil saab töötada interneti vahendusel ja juhtida naaberriigi lennufirma tööd nö kassa juurest lahkumata...Papa Enno järele ikka igatsesid ka, kuis muidu.Kui läksin nende akende alt läbi et nöörilt pesu ära tuua,käis äge toksimine vastu ukse-ja aknaklaase. Noored rähnid andsid maja silmadele valu.Ainult emmekese suht range distsipliin hoidis noorsandid koduapartemendis, usun.
Mimmiliiisa päev oli täna pooleteise tunnikese võrra lühem,sest kolleeg tuli hiljem ja lubas ta varem koju.Lillesalongis tellijavaene päev, seepärast.Nüüd müttab köögis kartuliputru teha, sest jahenevad ilmad nõuavad juba talviselt krapsakamaid toite. 
Kui enda isikut veits siinkohal upitada,siis mina suiguks pigem talveunne,sest minu aastaaeg on suvi. Krapsakust vanaonult küll talvel loota ei tasu, kinnitab teie ustav
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment