Saturday, October 2, 2010

EestiPoiss

puhkepäeval tervitab ning oma eilset rohket sebimist meenutab. Alustasin ilusat päeva Euroopa majas kus pr Siiri Oviir väga asjatundlikult esines ning tõsipoliitiku moodi kavalat juttu ei keerutanud vaid toatäie ajakirjanike ees väga veenvalt ja profilt asju valgustas, mis talle seal kõrgel ja kaugel istudes hästi kätte paistavad.Haruldaselt õige persoon Europarlamendis,tundub mulle. Teabehommikult siirdusin otse Invamajja kus invamessi peeti.Jõudsin sinna isegi keskpäevajärgseks avamiseks.Huvitavat oli üksjagu.Sain teada,et võin oma senise haige käe ortoosi asemele hankida taolise, mis öösel magades halvatud sõrmi sirgestab.Üllatusega tuvastasin,et kolmerattaline invaroller,mis elektri jõul vurab,on täitsa olemas ja saadaval vaid 35 tuhande eest.Ja mina,rumal,käisin kord isegi Catweesis uurimas,kas Honda müüb ka kolmerattalisi,millega rühmake tunamullu maailma äärel moporetkel käis.Hea,et ei olnud ja ma ei ostnud.Sest algavast aastast nõuab uus Liiklusseadus mopolt ka reg-numbrit ja liikluskindlustust, millest katusega invaroller prii on.
Kui Tauno Asuja teatas avamisel,et Pimekohvik hoovimajas tegutseb, kuulsin ma "pimekohting" .Mis selliseks ka kujunes.Absull pimedas ruumis serveeriti inimestele kuidas peab elama pime inimene.Minu pimekohtingu saatjaks oli neiu Julia,kes jäänud päris pimedaks teisel eluaastal. Ning nüüd tema käsivarrele toetudes mitmete atraktsioonidega tutvusin. Käega kombates pidin laual seisvaid savist losse, sõlge, kassi ja armastajapaari ära tundma. Pärast istutati meid pimekohvikus lauda kus pakuti teed-kohvi ja saiakesi. Justkui lõbustuspargi Õuduste tuba tundus mulle see pimedas elamine, prrr! Sealt pääsenult kappasin Soome Instituuti Katja Tukiaineni näituse avamisele. Pean siin jälle tõdema,et kõik mis majaemand Maimu Berg korraldab on hästi tehtud.Vana kolmik sai seal jälle kokku: Autorevüü ekstoimetaja Toomas Tallo,EBSi professor Arno Kirt ja teie alandlik teener
metskapten Neemo E.Poldre
olid kohal kui kolm raudnaela.
Kus eales kunsti tehakse
sealt leida võite mind
kui klassikut parafraseerida
ikka teie Neemo E. Poldre
P.S.Aga mu maksude jahi epopöa kestab.Helistas arhiivitädi, kes huvitus Päevalehelt laekunud maksudest.Teatasin,et vaadaku Noorte Hääle alt ka. See ju lehe eelmine nimi,kus Vöötraja-rubriigis püsiautoriks olin. Tänas ja väitis,et polnud kuulnudki. Teie nappi lugemust ei vabanda miski,pidanuks ütlema.Aga jäin viisakuse piiridesse.

No comments:

Post a Comment