Saturday, October 23, 2010

EestiPoiss

Moens ja üllatustervitus-Eesti avalikkus on hämmingus,et värske kakskeelsusnõue kahekeelseilt siinmail sedaviisi võimendus.Eks aeg annab arutust-õnneks pole meie umbkeelsed muulased veel tagajalgel.Küll aga küsin mina:kas peaksin ärrituma tulemusest, mis eile johtus mu pahaaimamatust käigust Maksuameti tädide juurde. Sattusin lihtsalt klienditeenindaja Ruth Verlini jutule oma palvega ajatada ca 700 kroonine kodukrundi maamaksuvõlg ning kolmetuhandene intressivõlg.Et saaksin tasuda 250 kr kaupa kuus ja saaksin võlast priiks.
Selgitan:probleemid sündisid kui olin insultijärgselt juurviljana tõvevoodil ega teadnud ööd ega mütsi.Et mul pole enam tulumaksu tagastust,millest alati too väidetavalt kuritegelik kodukrundimaks maha arvati.Nüüd.teades,et miskise rahanire saabumine lähitulevikus võimalik,leidsin olevat paraja aja minna asja klaarimaks puhuma. Ruth Verlin tegi põhjaliku arvestuse kuhu võib kuluda Liiza kahetuhandene ja minu neljatuhandene kuusissetulek.Söögiks jäigi tema arvutuste kohaselt meile kahele kogunisti viissada eeku(?)Ja palus võlahaldur Riina Männale kirjutada ka intressinõude 50 %-ne vähendamispalve(?) Seepeale sain järgmisel päeval,21.okt kelleltki Ülle Nõmmelt nõude tuua kümne päeva jooksul kodust ära see kolm ja pool tuhat eeku(!)Ja ei mingit vihjet,millise õunapuu all tagaaias meil see rahatopsike võiks olla maassekaevatud...
Pidanud väheke aru iseendaga,kirjutasin Nõmme-neiule palve teha üks korralik kohtuistung minu kui maksukurjategija üle.Palusin aidata saali saada Tv3 ja Kanal2 reporterid Allan Muuk ja Imre Kaas,kes oleks abiks minu kui kolleegist ajakirjaniku kuriteo väljatoomisel. Tahaks eesti rahvale kaamerate ees selgitada kuhu kuristikku on rikkad ja ilusad eesti rahvusriigi tõuganud. Fakte oleks mul selle esinemise tarvis juba tänagi ülearu.Advokaadist kaitsjast pean loobuma,sest horoskoobi ja tähemärgi järgi olen ise parim advokaat ja ajakirjanik.Kes tahaks veeta kolm aastat Viru vangla hoolivate müüride vahel,kus internet ja jõusaal ning värsked ajalehed. Kasutaksin aega eneseharimiseks,oma suurkooliõpingute jätkamiseks kuna loengumaterjal on internetis ja mul koodid nende avamiseks,ka lõpetaksin ühe raamatu tõlke ning kirjutaksin kaks uutki.Ja kolmeaastase loometsükli lõpuks annaksin asja Euroopa Inimõiguste kohtusse ning võidaksin kaasuse kolme miljoniga.Üks tubli mill... iga hallitrellihotellis veedetud aasta eest.Eurodes muidugi.
Äriplaan missugune!
Mis viib mu seejärel riigikogusse,parlamentääriks.Kuna oleksin parteiülene kandidaat ning lõpmata aus ega ka rahajanuline:miljonid mul omalgi.Ega nuta,et Porsche Cayenne liigjanune on ning poes majoneesipurk palgast ostes liiga kallis.
Maksupiigad Ruth,Riina ja Ülle.Tulge appi ja aidake mind riigilt kogujaks! Palun teid südamest ning kutsun alati kohtumisele valijatega.
Parimat soovides
endiselt teie
Neemo E. Poldre
P.S. ametnikke on meil juba ylearugi.Nii Sots-kui Maksuametis.Enam ei tea yks,mida teine teeb või tahab...Näiteks sai Herman Simmi,riigireeturi abikaas Heete äsja kompensatsiooni 160 000- mees reetis NATO saladusi,mis oli vist väga valus,et väidetavale kaassyydlasele 160 tuhhi valuraha anti.Rikaste ja ilusate riik kui äriprojekt ikka omasid ei unusta? Seejuures õpetajaid rahapuudusel palgata puhkusele saates...
Simmerdajaonuga mind yhte kambri ikka ei panda.Sellist kuritegu pole ma kavatsenud ega sooritanud.

No comments:

Post a Comment