Saturday, March 21, 2009

EestiPoiss

tervitab teid lähedalt ja kaugelt,blogihuvilised.Ning nendib kurba tõika: inimene jahib,Jumal juhib.
Polnud just ammu,.kui vanahärra Elmariga,me hea peresõbraga,jutlesime Moonis ühel noorema inimese sünnipäeval ning leppisime,et kui suur suvi kohal,siis Haapsalus Kalevi tänava aias,grillpaja juures saame kokku kui ennevanasti,kõrvetame liha/vorsti ning libistame ja meenutame kaduvaid aegu.Suurimaks kurvastuseks kuulsin äsja,et soliidse vanahärra elupäevad koos Siberis vangisoldud kümne aastaga on ta tervise niivõrd ruineerinud,et ta enam hooldushaiglast vist välja ei pääsegi....samas on iseenda suveplaanid pärast 2002.a.aprilli,esmainsulti,ka täiesti oraste pääl:õnneks olen teinud ettevalmistused et päeva-/tunni- pealt lahkuda,kui ärasõidukell mu kõrvu kostab.
Kuigi vahepeal tundus et polegi eriti mille nimel edasi siblida-võiksingi kargud kõhu alla kokku pakkida,siis nüüd pärast loomingulise avardumise kursust Mooni invamajas leian ikka ja jälle,et elu on paganama huvitav.Ja mitte ainult mulle.Kõik lähikondsed muudkui siblivad,tormavad sinna ja tänna:õeraas põrutab homme,pühapäeval,Itaaliasse mingi dendroloogide pundiga.Heikit-Marjut võib juba täna õhtul trehvata Rootsi mineva laevukese pardal,millega siirdutakse trollide manu suuskama.Berit ja Eero stardivad lähipäevil Mikihiiremaale.Kui nemad naasevad,suunduvad just samasse,küll teise marsruudiga Jensu ja Ksenia.Mina,ilmanäinu,ei ootagi muud kui Lihavõttepühade äramärkimist Hiiumaal 10.aprillil.Näis,kas ootused täituvad ja läheb õnneks.
Küll ei läinud õnneks ööhakul sooritet autosõit Ameerikamaal elaval ja töötaval Paavo Järvil.Eilne raadiouudis ning tänane lehesõnum teavitasid, et Connecticuti kammerorkestri dirigent oli jäänud rooli taga tukkuma ning uinunud mitme fooritsükli jagu.Veebisaitil www.local12.com oli video,kus politsei teda küsitleb,palub autost väljuda ning testimiseks laseb autotulede valgel kõndida tee telgjoonel ning loendada numbreid tuhandest hulga ülespoole.Kahju kohe poisist,kes tunnistab et oli kella viie paiku libistanud paar pokaali punast veinsi ning suht pehme keelega jutleb mundrimehega. Ma isegi kogenud kuidas mõjub alkohol kui pole jõudnud lõunale,näiteks. Seevastu korraliku kolmekäigulise lõuna manu mulle ei tee 8 cl-i valget kah veel midagist.Ju lihtsalt kehv päevake ning halbade asjade kuhjumine talle mainelaksu vormistasid.
Aga minu loo point hoopiski muus on:kuulnud saiti nime raadiost,olin varmas sinna klikkama ning avastama-tuvastama taas midagi uut minu keeleõppe seisukohalt.Kohe lugesin kogu saiti killud läbi ning guugeldasin transleitima. (translate.google.com)
Kiigake ise kah,ärge kobage pimeduses.
Rõõmusõnum lõppu kah:avastasin MKM-i pressiteatest läbi ajakirjanike Liidu meilisti,et mu vana hea kolleeg ja semu Heldur Vaher täiesti olemas on.Majandusministeeriumi transpordilogistika eksperdina töötab.Ja mul suured lootused teda trehvata kui pressipealik Kalev Vapperi kutse peale ministeeriumi Aatriumisse Harju t. 1 reedel lähen,kus uued ja värsked digitelevisiooni võimalused ajakirjanike ette tuuakse.Ning imetleda saan, kuidas mu järeltulija elik ministeeriumi ajakirjanik tegutseb.Huvitav kogemus igaljuhul.
Ja saan küsida,kas kolleeg seda ühekülgsuseks või spetsialiseerumiseks liigitab.
OKas siis seekord.
Best Regards
endiselt Neemo E.Poldre

No comments:

Post a Comment