Wednesday, September 29, 2010

EestiPoiss

Nonii.Minu seiklused ja linna mööda kappamised ühest riigiametist teise oleks paslikud koguda ühisnimetaja alla "Enno võitlused". Mäletate, kunagi võitles Villu kui tumm leilis.Aga mitte oma pennide pärast,sest teda ei ähvardanud alla matta hinnatõusu-laviin.
Mõtisklen,kas olen Müüdimurdja,Maratoonar või Salamiljunäär.Meie ülelahenaaber vastaks: "sekä että".
Ühte koma teist,öeldaks Kapa-Kohilas tõlkeks.Müüdimurdja selles mõttes,et murran müüti Makse tasub maksta.Plekid nad kinni küll kui juut vasikanaha, pärast on "nihh" nagu ütleb idanaaber. Täna lubab nö uusvenekeel öelda isegi "pohh" ja "nahh"- olen kuulnud ka slaavitaride suust. Maratoonar seepärast,et siban ikka maratonijooksja tasemel mööda linna. Ja salamiljunäär mustlastele, kes kord üritavad mulle kampsikuid müüa,kord autoukse vahelt kassikulda parseldada. No kust vaene mustlaspoiskene ehtsat kulda saakski? Või mina raha,et seda osta?
Keriks linti tagasi.Viisin Ajakirjanike Liidust Pensioniametisse papri oma liikmeksoleku kohta.Tädi saatis Maksuametisse et sealt teist dokustaati nõutada.Sealt saadeti Riigiarhiivi,sealt tagasi Maksuametisse.Sealt nüüd juba Sotsiaalametisse.No kas pole maratonidistants lonkavale vanaonule? Kes samas purustab riigiisade kena müüdi e-riigist. Sest kas muidu peaks linnas ringi lendlema ning nokavahel kõrrekesi kokku kandma?
Teadurite töömailt.On selgunud,et daami eluskaalul ongi seos seksisuhte nautimisega tõesti.Ning jämmed seepärast nii kaalukad onvad,et muudkui naudivad.Nomidahullujuttu? Kas purjuspäi akte sooritatakse ja neid uurimusteks vormistatakse?
Teine uurimus väidab,et meesautojuht ei küsi teed ning kütab seetõttu iga aasta 440 km tühja. Keskmiselt ajavat ta eluea kestel 38000 km mõttetult ringi,kuna tahab ise tark olla.
Ja vaid 30 prossa sohvreist teed küsimas käib.No mina nende seas olengi,sest mul ajast ja bensast kole kahju.
Nii teiegi-kui miskit targemat teha pole,uurige kerekate daamede suguelu või autode tühikilomeetreid!
Selleks(seks) jaksu ja tervist!
Endiselt teie
Neemo E.Poldre
too metskapten

No comments:

Post a Comment