omukust,kõik see mees ja naine!Peris kena kevadine varalõuna -kuni kaheksa kraadini justkui mõne veinsi joogieelne temperatuur. Vihma pole,päike kah peidus. Õeraas saabus Euroopast tuhapilvede alt bussi eeliseid kasutades.Genfis lennuväljale startides selgus,et sinna asja pole:hõbelinnud maast ei kerki. Buss pillaski siis dendroloogide matkarühma Zürichisse, sealt Prahasse. Suigatamine ööunele hotellis ning sealt väikebussiga, 1700 km Tallinnasse. Kohvrid sabakonksu otsas järelkärus,üks sohver kettas. Teise tõstsid valvsad Poola piiripolitseinikud maha:tal polnud riigi viisat(?). Meenutasin kohe ohte mis sõitjaid varitsesid:kui tulin Moskva alt Kalininist keskkomitee Volgaga ühtejutti üle 1000km Tallinna, uinusin ajuti viimased 200 km roolis olles ikka ja jälle.Üles ärgates ning ehmudes pidasin kinni ja hõõrusin nägu lumega. Nagu ka aastaid hiljem Tamperest Ladat koju tuues, kui Kohtla-Järve järel äärepealt põldu oleksin kündunud kui silm kinni vajus. Mind päästsid tuliuued naastrehvid,mis teeperve jää ning asfaldi liitekohal krõbisema kukkusid.
Väärt mees pidi Annikal roolis olema kui ohuolukordi ei sündinud.
Sest Liiklusseadus nõuab seitsmetunnise sõidu järel kolmetunnist pausi kui õigesti mäletan.
Tallinnas on käimas NATO välisministrite kohtumine. Et meil ohuolukordi ei tekiks,tulnuks ka punavene esindaja osalema meelitada. Selle asemel kippusid areenile protestima ja Moskva saba kergitama mingid Leedu punased ja meie viienda kolonni poisid firmast Öine Karauul elik Nocnoi Pazoor. Sest keegi tähelepanelik keeleoskajast netikommija märkas: Dozor pole ju v.k. vahtkond...
KaPo rassib täiega leedukad peksti piirilt tagasi ja Kremli kohalikud palgalised : revad,sirõkid ja linterid suruti nurka tagasi. Et minge avaldage meelt mujal,teil ju suur kodumaa ja ruumi küllaga.
Majanduslikult raskel ajal on mu head tuttavad bemmide maaletoojad firmast United Motors eesotsas juhataja Toomas Pärnaga olnud üllatavalt innovatiivsed:pakkunud kõrgel nõupidamisel osalejaile tasuta rendile 55 BMW-d. Maksta tuleb vaid otsesed kulud,mis on kindlustus,kütus ja sohvrite palgad. Sahistatakse,et KaPo lubanud hiljem pooled autod osta. Miks mitte:riigisektori kulud on meil ju suuremad kui mikihiirepoistel.Mida olen juba tunnustavalt märkinudki.
Islandi öökullipurse sättis mõtted ka Rail Baltica projektile. Kusjuures kerkis vajadus raha säästuks.:monorelssraudtee viiks 19.saj.kohe 21.saj. Hooldus kah odavam. Teine idee oli muuta rööpmelaius euroopalikuks. Mis ilmselt märgatavalt kallim ja nõuab uue veeremi soetamistki.
Kui Mimmi noid mõtteavaldusi siit leiab,pärib kohe:miks tegeled selliste probleemidega?
Küsiks nagu K-kohuke:aga kes siis veel?
Poliitikalainele siirdudes:sotsdem Nestor väidab -euro saabub töötute arvel. Riik hoiab kokku töötute ja haigete pealt:ei kuluta reserve seal,kus hädasti vaja.
Aga kui liigume kiirel sammul helgesse tulevikku,miks tassida kaasa ballasti? Ei üks ega teine õnnetukeste kategooria ole matkal abiks,vaata ühelt või teiselt poolt.
Minge tööle ja saage terveks!
Muud sõnumit mul rikaste ja ilusate poolt saata pole!
Boldre & Beautiful,kui olete kuulnud
Mõnuzat kevadet!
Jatkuvalt teie
elukunstnik Neemo E. Poldre
Thursday, April 22, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment