rõõmsalt tervituseks käega rehmab.Vasak ei liigu,sestap paremaga.
Mönuga oma raskest talvest põhjustet tänasest ülitäielikust säästureziimist vestab:kui olin lõunaks nosinud marineeritud Leedu Viciunase suitsuheeringat, jäi kausikesse pakendiümbrikust hulga õliollust, milles kalapoiss varem ujus.Et toda kraanikausist torude ummistuse vältimiseks alla ei valata, kallasin põleva vedeliku kaminasse, poolkustunud puuhalu pääle. Mille katsin lumehangest toodud, just maharaiutud männi okstega.Ja süütasin Liiza vatitupsuks muudetud tikuga.Mede valge pitsuke selajal lakkus puhtaks kausikesegi, et nõudepesu valutumalt sujuks.
Kas aga sujub valutult Nõmme spordikeskuse uusim ekstreemtrikk?
Kus suusahüppetornist laskujale kinnitatakse rihmadega seljale batuudikummike ,miska trikimeister saab osalema rapellingus elik köiega laskumises suusahüppetornist(?)Vat allatulekus pole suurt hullu midagi.Jama tekib siis kui oled juba ühes tükis maapinnal (lähedal?)ja siis mingi seletamatu jõud-kummipael- sind imekiiresti lähtepunkti tagasi sikutama asub.Jube valus võib olla kui sildud täiega, kohtud hüppetorni jalaosaga,usun.
Ka oli vähemvalus kuid kibe kogemus Mikihiiremaa autosõpradel,kes said testimiseks pruukida esimest partiid autosid Mini E elik Mini elektriautosid.Et läbida 160 km oli vaja 110 v vooluga laadida 23 H. Aga kel vaja päevas sõita 200-300 km,neile seadistati ametiposti ligi laadimispunktid,mille juhtme küljes tilpnes väikeauto kõik see kaunis tööaeg et driver õhtuks jälle kodo koti pääle pääseks. Resümee oli - muidu hea auto,aga laadimine tülikas ja aeganõudev.
Et Mini üks õnnestunud aparaat on,usub terve Euroopa.
Mingit kahtlust pole,et pisike ja kompaktne,hästijuhitav sõiduk on tänu oma lattroolilahendusele ülikuulekas ning omamoodi linnasõidu- manööverduskunstnik.
Kuigi uuena tolle alghind ületab terve mõistuse võimalused.
Sina saad väikese punni,aga maksad kui korraliku suure auto eest. Auto maaletooja meil ise ütleb:igaüks ei peagi sellisega sõitma.Las maksab palju,siis ostavadki vaid veendunud Mini-fännid.
Piisavalt palju on läinud maksma ka kiiruskaamerate paraad,mis nüüd palistamas Tallinn-Tartu maanteed.Ja kuigi pidid hakkama maantee kohal lendajaile trahvinõudeid toksima suvelõpust,siis novembrist - nüüd ei suuda tehnika ehk hoopis need igavesed internetipatused - patsiga poisid viia kokku rikkujast tehtud pilti ja ARK-i andmebaasi autovaldaja tuvastamiseks,seega eksperiment jätkub. Rohke Debelakk pilas,et segaduse lõpetamiseks pistetakse igasse kuuti üks sinimunder.Kes teeb ise pilti ja määrab trahvi ning teatab järgmisele putkavahile,kes peatab kihutaja ning ulatab trahvinõude.
Järgmise sammuna olevat plaanis kiiruskaamera-kuudikesed ehitada kahetoalisteks.Täna mahtuvat sinna vaid polismen,taburet ja soojapuhur,ei muud.
Huvitavad mõtted.Nagu ka suguelu-uurijail.Kes olevat tuvastanud: suurem haridus tähendavat vähem seksi(!).
Järgnevalt alustan uurimustulemuste kajastamist.
Väljamaised andmed:doktorid seksivad keskmiselt 5,6 korda kuus, magistrid 6. Keskharidusega asjahuvilised teevad sugu 8 korda ja päris napilt koolipinki nühkinud olevat need kõige agaramad.Lausa topelttegijad - 16,3 korda.Noh,kui muid huvisid pole,ju käib siis seegi. Mitte et ma teemavastalise hoiakuga oleks,aga mingi tendents siit kumab.
Mis siin pikalt targutada-tegusid on vaja.
Kaege omi diplomeid ja lähenege teemale.
Kas kooli või voodi - selles on küsimus.
Öösel on vaid kuus miinust,homsel päeval veelgi napimalt.
Ja püsige terved!
Parimatega
teie Neemo.E. Poldre
Friday, January 29, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment