Thursday, February 28, 2013

Huvitavaid mõtteid toob unetu öö

Minu viimatikülastatud valuarst dr.Kolk soovitas õhtuse unetableti ära jätta ning piirduda kahe uue mulle määratud ravimiga, millest esimene tegevat niigi uniseks. Eile õhtul katsetasin, oligi raske telekat lõpuni vaadata.Aga öösel jalustas Une-Kati mujale ning tuli mõtteid mis mühises. Esiteks turgatas pähe, et kui oskaks, pistaks facebooki üleskutse neile, kes abiellusid seitsmekümnendate ja kaheksakümnendate hakul. Palvega et musta pulmaautot Volga GAZ-21 Export elik kroomnikkelvööga ümber salongi ja punase sisu ning punaste kardimatega tagaaknal auto juhil pole ühtki fotot oma autost, kuigi iga kuu kolmel-neljal nädalavahetusel oli mingi pulmasõit...Sama kordus hiljemtoodud ajal kui kasutasin pulmaautona oma musta Mercedes MB-240 Diesel Long mis oli pikendatud kere ning lisaistmetega samuti seest punase sisuga. Et nagu Eesti teeneline pulmasohver või sedasi, aga pilte pole. Ju jäi edevusest vajaka või oli nii hoogne see noorpaaride vedu. Volgaga oli lisateenistus veneajal hädavajalik ning mu hea peatoimetaja ise soovitas kõik pakkumised vastu võtta, et nadivõitu autojuhipalgale veidigi lisa teenida. Aga see oli tõeline autokaunitar Tallinna linnapildis,sest musti eksportVolgasid polnud ju kuigi palju liikvel.Enamasti kõrgete partei-isakeste, võimurite ametiautod mida nii lõdvalt juhile kasutada ei antud.Kardinad panin sisse seepärast et sarnaneda sellisega kel polnud kiirusepiiranguid ning teekonnalehe küsimist.Ja kui Harald Haug sai minu palve peale mulle kätte operatiivauto kaardikese, mis välistas auto kinnipidamise ja kontrolli, olin kui moosi sees.Ainult alkoholist ei hoolinud autosõidul, kuigi sellise dokumendi omanikud ei pühitsenud nagu öeldakse. Purjusena sõideti isegi küüraka zapkiniga.Kui töökohaks KGB.
      Teinegi huvitav mõte külastas mind öisel ajal.Meenus,et Savieeduga pahandati kõvasti kui mees mõtles välja sotsiaalsed töökohad-reisisaatjad.Et töötuks jäänud inimestel oleks mingi sissetulek.Aga miks nüüd on vaikus majas kui keegi kusagil mõtles välja elektrimüügi mõttetud vahenduskontorid kuigi kogu meite vool tuleb ikka endiselt Narvast ja samalt tootjalt.Ega neil lipsuga ametisse saanud meestel palgad just pisikesed olla ei saa. Sigadus kui lühidalt väljenduda, onju.
Endel Lippmaa,minu õeraasu kunagine hea ülemus on mulle alati imponeerinud.Täna väidab mitmekordne minister,et kõigepealt TULEKS KORDA TEHA VALIMISSÜSTEEM.Peavad olema avatud nimekirjad ning valituks osutugu need kes saavad enim hääli. Lõpetama peab selle, et valituks osutumine sõltub mingitest teenetest partei ees.Talle garanteerib koha erakond.Just mõte,mille kirjutaks alla minagi kes ma jäin parlamendi uksetaha viimastel valimistel koos Artur Talviku ja Kaarel Tarandiga, kes on kah  liiga ausad eesti mehed.Tunnistan, et head mõttekaaslased said minust hulga rohkem hääli ning nende koht olnuks kindlasti äravalitute seas.Mina suhtusin osalemisse nagu hobisse ega olnud just agar kihutustööd tegema.Paaril korral siiski valijatega kohtumistel osalesin.Kui tervis ja teeolud lubasid.
Huvitav oli esmakordselt elus jalg suure poliitika uksevahele saada, tunnistab paadikapten Neemo E Poldre.

No comments:

Post a Comment