Sunday, February 24, 2013

Ei ole minust horoskoobi-uskujat

kuid eile Elmari raadios etteloetud päevahoroskoop teadustas  kaaludele, et meil on hea päev igasugusteks perekondlikeks ettevõtmisteks. Nonii-ja meil just hea plaan pidada õhtul pereringis Luxembourgi printsess Anna esimest sünnipäeva...Jensu käis poes, Ksenia nuputas menüüd ning kui Mimmiliisa töölt naases,oli peagi köögitoimkond asjaga ühel pool.Kui  Patrik peolaua katnud, võisimegi võtta platsi. Enne õnnestus telesild enne laudaistumist seda põhipidu pidava perega  seal kaugel Euroopas, kus väsinud neiuke alles oma päevaund põõnas .Ent meie soovil oma mitte just rõõmust säravat padjanägu näitas,õnnitlused vastu võttis ja pärast pojukeste kilkeid taas unne vajumas oli.Kui olin Sebastianile seletanud,et Luxembourgi printsessiga tegu,küsis tragi noormees kohe-Aga kes on prints.Jäin suurest üllatusest vastuse võlgu,sest polnud niikaugele mõelnud,sorry.
Mõtted pani liikuma aga üks video internetis, kus nägin uudset Soome kalaretke-võimalust Fly Fishing . Nimelt on nüüd võimalik lennata Lapimaa metsikus looduses vulisevatele kalajõgedele suisa vesilennukiga. Sest neis paigus elab rohkesti vääriskala nagu videopilt näitas.Annan endale aru,et kokku monteerida võib igasugust head pildimaterjali, kuid muljed olid võimsad.Minust paraku enam selle kauni idee teokstegemiseks asja pole,kuid eks keegi ikka.Nagu kevadelgi,kui minu unistuse minna Rootsi golfikursusele täidab mu poeg Jens.Kindlasti väga hästi,sest majutus Järnas tädipoeg Heldori juures-andku Jumal talle tervist pärast rasket oppi- on olemas.Minu igatsus nr 2 oleks soetada üks korralik Volga GAZ-24 ning näidata Laitse rallipargi jäisel rajal noorematele kuidas peab tagaveolist taltsutama.Vaatan huviga kuidas staarihakatised sel kinnisel ringil katsuvad autost üle olla.Mõni sahmib nagu tumm leilis kuid autosõit on kaunis kunst ning see tuleb vaid praktika kaudu.Kui oled olnud sunnitud pooleteisttonnise suverehvidel mürakaga katsuda jäisel teel püsida ilma ABS pidurite ning juhiassistentideta, ilma iselülituva nelikveota etc.Siis pole aega tunda hirmu,et ront käest läheb.
    Kõrvalepõige tagasi Soome. Ele oli saatnud facebooki Berkale videotervituse, kus lahe pekka nimega Jaakko Laitinen laulab a capella väga lahedasti kätega karbikesel trummi põristava saatja toel- nii võrratu esinemine,et tahaks lausa sattuda taaskord Simo poole Soome kus Tamperes järvekaldapealsel tantsuplatsil lauantaitanssit toimuvad.
     Lõpetaks retoorilise küsimusega.Millise partei kassat täidab mu rahvas kui loovutab prügist selekteeritud plastjäätmed tasuta prügikollidele kes müüvad seda edasi Hiinasse, teenides tulu 430.- euri per tonn nagu telesaade Galilei tunnistas.Ja miks paluti plasttopsid enne pesta toidujäätmetest,kes maksab kinni mutikeste sooja pesuvee,küsin ma juurde.Mina kogun oma kaks 15o liitrist plastkotti kuus küll kohusetundlikult,pistes need konteineri juurde kuid pesema ma topsikesi ei vaevu.Kui mu teise prügi tasuta ära veaksid,siis küll...
Seekord siis sihändseid mõtteid vahendas mu blogi teile,mu armsad lugijavennad ja -õed.Ning väga head Eesti Vabariigi 95.aastapäeva. Päike paistab kui elajas taevas ning kohe algab teleris sünnipäevaparaadi ülekanne. Minge vaatama, soovitab teie rõõmus paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment