Saturday, February 9, 2013

Meil on aega veel,mul on aega veel

tiksus viisijupike mu peas,kui olin laupäeva hommikul saatnud Mimmiliisa  tööle ning maganud üheksast alates pärast mannapudruportsu paar tundi täiesti valutut und.Sissy loomulikult kalpsas voodisse mu kõrvale, äratades mind esimese tunni möödudes korraks mu näolapi nuhutamisega.Armunud näoga otse silma vaadates, musihimuralt näo  lakkumisele mõeldes.See on tal täiesti keelatud,kuid häälkäsklust vajab karvane ikka.
Une-Kati tuli sellest,et ootasin keskööni oma euroreisijaid,kes tulid Luksemburgist autot ja staffi viimast.Olin veits kurb,et mu plaan üllatada naasvat noorperet vahuveini ja maasikatordiga läks vett vedama-kes südaööl pärast pikka reisi ikka enam jaksab lauas istuda.Pealegi ühel vastuvõtjal täna tööpäev,mis mõtte nullis.Jääb loota et midagi kohvilaua sarnast toimub täna õhtul,kui lapsevanemad on pojukesedki tädi poolt pagendusest koju toonud.Aga eile ,varem, lõbustasime end  lemmiksaate Kuldvillak vaatamisega kus võeti letti kolm meediameest - mulle   tuttavad Mart Juur,Pavel Ivanov ja Priit Hõbemägi.Lootsin suuremat vaimukuste tulevärki, kuid eks me kõik jää vanemaks.Üldjoontes läks ju hästi. Aga ees on idamaa uusaastaöö-homme hommikul ärkame juba mao aastal.Täna kell kuus on Kadrioru pargis  jääskultpuurite ja tulevärgi taustal võimas aastavahetuspidu koos Hiinamaalt tulnud esineajatega.Kahju et minust pole meest kes armsad  pojapojukesed autosse laadiks ning linna teise otsa põrutaks.Telepurgis näidati väljamaa naljameest,kes käib hullumajas oma naljadega vaimuhaigeid turgutamas.Skisod ja kõik teised said mentaalset abi.Meenus klassivend JR, kes passiks samamoodi me Seewaldisse villast viskama.Meenub kuidas ta ei pääsenud läbi rahvamassi bussi  varahommikul,et  33ga Männikule tööle sõita.Rea lõpus kiljatas ta kurva häälega-Palun  laske mind sisse,ma tunnen Tennosaart.Rahvas pöördus üllatunult,et kes see hull on-Jansa lipsas kähku sisse ja uudistas veel bussi trepilt, kes selline ullike küll on.
Subboteja saates,kus mu lemmiksaatejuht Zukerman vältis osavalt karisid,mis ähvardasid nabast allapoole jääva ala kandis naljatlemisel,sain teada,et joogas ei tohi kõnelda poosidest,see on vaid Kamasuutra valdkond. Joogas olgu ikka ANANA e asend.Mis ma selle teadmisega nüüd pihta hakkan,et oska öelda.Ju olen teispoolsuses targem.Aga naljanurk Naeris avaldab kohe pildi naabrimehe,Kremli valitseja Pukini foto kus mees ratsutab jooksva karu seljas palja ülakehaga piki Siberi käreskujõge...Uudse nimekuju laenasin vene meediast,kus ta enam Putin pole.Selliseid teemasid viljes täna siis
teie paadikapten Neemo E Poldre 

No comments:

Post a Comment