Wednesday, February 20, 2013

Aus, avalik meesterahvas ma ju olen

julgen väita,kui noorepõlvetuttava  poetess Ave Alavainu pääle mõtlen.Kes nüüd aastaid vapra Hiiu naisena oma tervisemuredega heitleb ning jõukohaselt saareriigi kultuurielus osaleb.Vat temalt pärinebki ütlus,et ta aus avalik naisterahvas olevat, mille sutsu kahemõtteline taust mu toonaseid kolleege vaimustas. Mäletan ta vastust Raivo Rammusele,kui too pärast pikka kohtmispausi küsis- Ave,kas sa mehele pole läinud.
Ma vahetevahel käin, vastas Ave naerulsui.Ja kogu me toimetusel oli hea meel,et nii söakas daam meiega on.Sest vahetevahel tuli ikka üheskoos napsi võtta,ja siis oli Ave oodatud kompanjon.Seltskonna hing kui tahate.Aga mu tänase kirjutise pealkiri mõtestab lahti selle,et ma oma kammitud ja/või sugemata mõtteid avalikult internetti paiskan.Võtke heaks või pange pahaks,eriti need kes suured sigadusemeistrid on-need saagu kolakat nagu teenitud.Eesti inimene on väärt paremat saatust ei väsi ma toonitamast.RESSURSSE JU ON AGA NUTTI NAPIB.Võtaks või värske skandaalipoju-pealinna üks vaeste supiköök vajab sooja toitu kahesajale inimesele.Aga  linnaosavanem on lasknud linna raha eest trükkida oma fotoga kalendreid ning nüüd jäävad poolsada õnnetut abitukest selle ainsa söögikorra sooja toiduta päevas.Vabandused on enam kui lollakad-lihtsalt mõned ei jaksavat kalendreid osta,kuhu vaja tohtrilkäike märkida...No ostke siis neile mõnedele kalendermärkmikud nagu Mimmiliisa just mulle tõi.Nüüd on minu tohtrivisiidid kenasti kirjas. Muide,hommikul k.8.55 üllatas mind mu hea kirurg dr.Pagi, kes helistas ja küsis mu tervise järele ning päris kuidas edasine sujub.Tundsin end kui VIP-patsient kes oma arsti pidevas huviorbiidis.
     Supiköögi teema punkteerimiseks Miks vaesed saia ei söö kui leivaraha pole,võiks küsida parteilastest puugid kes rahva niigi haigel ihul suisa  parasiteerivad.No on ikka lollust ilmas-vat eelmise liidu punaparteiga suutsin hakkama saada nende trikke ja võtteid tundes.Kuid tänaste poliitpättidega toimetulekuks jääb oskusi vajaka.Sest nii äraarvamatud ja ülbed sullerid ei jäta just palju mänguruumi.Hundi moodi karjas uluda pole minu stiil.Olen ikka veel inimene,kuigi haavatud kuid mitte haavatav,hammustan vastu.Üks minu tv-lemmikuid on rahvusvahelise tiimi seriaal Hüvasti,seltsimehed. Millal tuleb sellele järg,kus lehva-lehva teevad tänased julmad seltsimehed sealt kõrgelt,tahaks teada.Originaal pajatab halastamatult me tänaste partei- ja riigijuhtide aatevendadest,kes ja kuidas kui kõrgelt kukkusid.NB.Bulgaaria valitsus astus äsja tagasi,sest rahva raev uute elektrihindade vastu muutus pööraseks.
Sama sõnaga saab väljendada ka internetis pakutavaid autokaameraisse jäänud julmi stseene pöörastest autoavariidest endise murdmatu liidu avarustel.Hullemat olukorda ei kujuta ette üksi terve mõistusega roolihoidja.Täiega mööda kõigist ja kõigest,ka keelavast fooritulest.Tulemused on jahmatavad,tapvad laupkokkupõrked maanteedel kaasa arvatult.Tervet mõistust on vajaka meilgi-juba räägitakse tõsimeeli et invaliidi parkimiskaarti peaks andma välja vaid juhiluba omavale vaegurile/Sic/Kas siin on mõtlemise koht, peaksin asjasse süüvima ning edasise tegevuse suhtes me invamaja pealiku Taunoga aru pidama.Nii teengi, kinnitab teie eakas kuid ikka veel elus paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment