Sunday, February 24, 2013

Eesti elamisloa hinnal on kasvuruumi

mõtlesid küllap tänast vabariigi 95.aastapäeva võimsat sõjaväeparaadi vaadates paljud rahahimurlased IRL-i noorpoliitikud.Sest selliselt turvatud riiki tahab end sisse osta iga endast lugupidav piiritagune rikkur.Pole siis tähtsustki kui suur on investeering. Ja pärast jälle parteil hea raporteerida et MEIE perede jõukus kasvas... Kui mäletate, siis rahvasuu defineerib IRL-isamaareeturite liit.Tasus ikka pingutada et selline aunimetus ära teenida, ma ütlen.
Enne läheb Issanda päike looja kui mina jõuan poliitsullerite pätitegusid kokku lugeda,ma pigem ei üritakski. Meenutaks hoopis oma uue tohtri pr.Pokkeri sõnu, kes minu kurtmise pääle et viinahimu ja söögiisu ühtviisi kadunud on,et kuulaku ma oma organismi häält.Vat eile õhtul teatas mu organism,et dzinn toonikuga on suisa  kahes variandis mulle üsna vajalikud.Segasingi kähku ühe jõhvikamahla ja teise Shweppesiga. Õhtupoole arvas organism et mitu söögikorda etem kui üks on.Nii läksidki käiku heeringas keedukartuliga ning otsa veel kamajahu keefiriga. Miks see oluline-sest kuri tõbi on viinud mu söögiisu sedavõrd, et isegi mõned toidureklaamid telepildis iiveldust tekitavad vahel. Suisa imesta kui tühja kõhtu tunned.
Märtsikuu keskel peaks oma kunstihariduse jätkamise nimel saabuma koju käima Berit koos Luxembourgi printsessi Annaga. Selle nimel tuleks soetada meile autosse üks lapseiste ning koju nt.kokkupandav titevoodi. Täna just pidasime aru Mimmiliisaga et vaja teha ettevalmistusi.
Mõnda huvitavat veel.Presidendi pidupäevakõne kohta on tekkinud suisa vastakaid arvamusi.Minu hea semu hüüdnimega Meie Artur Talvik kiitis väga,et nii head kõnet pole ta kunagi kuulnudki.TLÜ politoloogia õppejõud arvas, et parteiretoorikat täispikitud jutt ei maksnud midagi ning laen Ingmar Bergmani filmist Metsmaasikavälu oli kohatu,sest originaal oli nostalgiateemast kantud,aga mr Ilves rääkis hoopis Eesti riigi tulevikust.Eks katsu siis igaühele meelepärane president olla,sedastab
teie paadikapten Neemo E Poldre 

No comments:

Post a Comment