Sunday, February 10, 2013

Õdus perekondlik õhtusöök

sai siiski teoks.Tahtsin ju tähistada koduse ümarlaua -äärse istungiga euromatkajate kojutulekut ning hoolitsev Mimmiliisa tegi selle teoks.Püüdis poest paberlandiga lõhe ning toppis selle koos lisanditega ahju.Nemad Kseniaga köögis, kus söögitegemisejutu juurde tihe skaipivestlus Beriti ja Annaga.Mina pojukestega sedaaegu elutoas kus maiasmokk Patrik hoidis silmad ja näpud kommikausil.Paaril korral keelasin,et isu ei rikuks.Sebastian kiindus rändlindude elu kajastavasse CNNi loodusdokki mis teleris jooksis.Kui Jens oli käinud juuksuris oli kalake söögivalmis.Patrik kattis laua ning olimegi kohtadele palutud. Kohvitamine kulges suures ühisringis kus imehea kihiline kook jättis pojukesed külmaks.Järgnes müratrall üle toolide ja diivani kus oli oht et pojukesed oma koonukesed lõhuvad.Keelamine veits ohjeldas ning enne kesköötundi õnnetust ei juhtunudki.Siis sättisid pojukesed end diivanil kenasti kerra ning siirdusid unehõlma, mispeale lapsevanemad nad üleukse koju tudile toimetasid.
Mul oli heameel,et olin noorpere saabudes jõudnud miniat emmates öelda-Ksenia,Sa oled parim, mis minu poja ja meie perega võis juhtuda. Ning anda üle karbikese Yves Rohke kosmeetikat mis oli tema eemalolekul jõudnud me postkontorisse ning mille mu abikaas mu palvel välja ostis.Et kui valentinipäevaga seotud kingike või nii. Pojale teatasin eilsel õhtusöögil, et mõistan miks 2002 aprilli insult mu ellu jättis.Lugu oli selles et kodumiljöö oli suht laokil, piirdeaed kustumas, korralik interjööriremont tegemata. Terrassigi polnud lilleakna taga.Nüüd on isa tehtud omaaegne lakitud elutoalagi pestud ja uuesti lakiga kaetud, seinad krohviga silutud, parkett maas ning uus kamin paigas. Esikud korras, vaid vannituba ja kemmelengi kapp ootavad korrastamist kuid on kasutatavad.Minu missiooniga on varsti ühel pool, sest mina olen siis teisel pool.Tundes südames rõõmu sest auvõlg tasutud-kahel korral mu pikas elus on Mimmiliisa pere pakkunud mulle korralikku peavarju.Esmalt siis kui meist sai paar ning isa Tõnis eraldas meile toa oma majas Moonis. Pärast, pere kasvades saime tädi Melitta kahetoalise korteri seal Mustamäel, kuhu toona nii paljud ihalesid. Kus tegime rõõmsalt värskendusremonti ning harjutasime omaette eluviisi.Pühapäeviti kutsuti Liisa isakojju perelõunaile.Sest Tõnis oli suurepärane võõrustaja ning ema Erika imepärane kokk.Elu oli ilus ja nii võinuks jäädagi,ent kussa sellega.  Aeg tegi korrektiivid ning muutis kõik, tuues vabaduse ning riigitüüri juurde lausa  breznevliku maailmavaatega parteijuhi Esimese Andruse koos tema kummalise jüngri Jürgeniga, kes samuti marksistliku ellusuhtumise küüsis sipleb. Lihtrahva elul pole mingit õigustust, kõlas üks juudist habemiku postulaat. Selle käsulaua valguses on ülbikust Jürgen teinud rea sigadusi, millest järjekordne on kurbmäng hasartmängumaksu ümber.Sealt pudeneb koormate viisi raha mille nägemine on rahaministri silmanägemise varjutanud ning mõistuse tumestanud.Nüüd tahab tubli mehike eemaldada sealt raha mis kulus tänini puudega inimeste ning hoolitsuseta laste toetamisele ning pista see oma valitsusmaffia ühiskassasse.Niigi sõidetakse meist üle igasuguste jaburate taastuvenergia ja võrguteenustasude,juba  väidetava vabaturu elektri hinnaga.
Muuseas,minu kindel arvamus on et juba täna võiks Eestis elu parem olla,kui juhtpartei haagiks end lahti kommunistlikest dogmadest ning röövkapitalismist.Maha lipukiri Meie partei võidab ning võitja võtab kõik.Ma niiväga igatseks näha mis järgneb siis kui kod Bureshin lahkub igavestele jahimaadele ning kaugel  Hundisilma oraalsaalis ei tee Moonika enam Lewinskyt..Kust võtab juhtpartei uuue kolli,kellega valijaid urni juurde meelitada või millised pöörded pannakse peale e-valmiste massinale.
Poliitikast eemaldumiseks lõpetaks morbiidse huumoriga.Matusemuusikute slängis on lahkunu toorik, kes läheb lõpplattu või kuumtöötlusele.Leinajajate hüvastijäturing ümber sarga on ringmäng. Mõelge selle pääle kui õige hetk käes,soovib ja soovitab teie metskapten Neemo E Poldre 

No comments:

Post a Comment