Friday, March 18, 2011

EestiPoiss

tänasel imekaunil märtsikuu kolmanda nädala (seni viimasel) päikeselisel reedel taas klaveri taga nagu kaks kopikat(inflatsioon,muidu oli viis ) kannab ette,et Euroliidu Majas Laikmaa uulitsas teabehommikul käidud nigu,t nixti.Ajakirjanike toatäie ees külalisesineja Bruxelles,i võimukoridoridest:Vilja Savisaar (koos oma klaveriõpsi Toomastiga).Tol polnud klaverit ligi,käis ringi ja inspekteeris,mida printmaterjale avariiuleilt pakutakse.Pärast seda kui oli pakutud kohvikõrvaseks tõhusaid ja suuri tuunikalatäidisega croissante.Täna oligi meid tavatult palju: terve toatäis toimetusterahvast kokku tulnud.Kas magnetiks veits meedia skandaalsekspromotud Viljake ise koos oma uue mehega või tänased teabehommiku teemad
Liiklusohutus, turism,lennuliiklus ja uued veondusseadused Kauge külaline teavitas,et lennuliikluses mõningaid reeglileevendusi tulemas-lennujaamadest ostetud geelid jm vedelikud pole varsti enam õhulaevale ohtlikud, nagu ka eelnevalt kehaskanneerijate läbipuuritud reisijadki.Minu küsimusest uute lennukite CRJ 900 Bombardier salongiukse ekslikust asendist libisesid Lennu jaama esindajannad:pii-err ja turundusjuht võluvate naeratuste saatel kergesti üle.Tunnistamata,et hõbelinde tellinud ametnik polnud asjaga kursis. Ebapädev ta lausa oli,kui soovite.
Liiklusest juttu niipalju,et kauaräägitud "piiriülene paturegistriseadus" võtab ilmet ning võõral maal sigatsenud sohver enam trahvi tasumata ei pääse.Valik pügalaist,mille eest valus laks ootab,algas jommispäi pedaalitallamisest ja lõppes turvavöötamata kulgemisega.Õige kah,mis nad siis tulevad meite õue pääle laiama.Ja meie rullnoksid neile,kus selle häbi ots!
Juttu oli ka peatsest uuest suure liidu koormisest-raskeveokite maksustamisest.Mis seekord saastemaksu nime kannab.
Loogiline,et raha oskavad küsida kõik.Aga kuidas seda/raha teha?Mul väike ideepojuke kupli all kügeleb.Elulooraamatute kirjutamine òn IN seda ju teate?
Mis oleks,kui koliksin Brasiiliasse kirjanikuks nagu Ken Saani eileõhtuse dokfilmi kangelased, kes on küll päevapiltnik,küll kokk,küll moeguru.Ent tulevad seal oma elukesega paremini toime kui meie siin külmas ja Issandast hüljatud maanurgas.Annan küll enesele aru,et seal on hea,kus meid ei ole,nagu ütles ka Ilja Muromets kui künkal ratsul istudes kaugusesse vaatas.Aga kui kirjutaksin romaani pealkirja all Car.Man.Girlfriends
Tubli-mahuka ingliskeelse pihtimusromaani oma põnevaist päevist sõiduautojuhina sotsialistlikus paradiisis enne ja pärast armeeteenistust, kui autosid oli liikvel viit marki ning erasõidukeid hoopis napilt.Roolihoidjal polnud tavajorsi-muret:kust ta vaene tüdruklapsi seltsiks saab?Nojah,aga see teos peaks olema muukeelne ning sihiga väljamaisele turule.Meie konnatiigis tekitaks veeklaasitormi ning ülearu liigset furoori.
Kui ma just eessõnas ei väidaks:kõik siin jutukeses sebivad tegelased on välja mõeldud ning unustage ära kõik sarnasused veel elavate tegelaskujudega.
Näete siis,innovatiivsust ja kreatiivsust pole teil tarvis mulle laenata.
Lõpetaks eurouudistega,mis käsitlevad puudega inimest.On õigus abile bussijaamas, kui teeb vastava avalduse vähemalt 36 tundi enne reisi.Kui sellist abi ei anta,on reisijal õigus võtta tasuta kaasa tema poolt valitud saatja.Pagasi kaotsimineku või kahjustumise korral on õigus kuni 1200 euri suurusele hüvitisele.Kui reisija saab viga või kooleb,on õigus 220 000 euro suurusele hüvitisele.
Minu küsimus:kui Kärdlas potsatab jälle alla rahatu lennufirma Enimex aeroplaan,kes siis maksab?Tal aastatetagusedki kahjunõuded tänagi veel õhus ripuvad.Teabehommik sai enne lõpu kui mul õnnestus see esitada.
Jääb poolele,sest Vilja lubas,et tuleb veel tagasi...
Ikka tervitustega - teie metskapten
Neemo E.Poldre
freelancerist leheneeger.

No comments:

Post a Comment