Tuesday, February 1, 2011

EestiPoiss

märgib,et eilne taaskohtumine klubi Unic hälli juures seisnute:"ämmaemand" ja ristiisa Valeri Kirsi, motokunstnik-muuseumiomaniku Urmas Teearu,klubi disaineri Heiki Biltse,sekretäri Malle Bankieri ja teie alandlikust teenrist allakirjutanu, eaka elukunstnikust poliitikategelase E.P.-ga kulges ekstra rahulikus ja sõbralikus miljöös.Endised tegijad lasid jutul vuliseda,vana kolleeg-leheneeger Urmas Vahe aga diktofonil nuhiseda.Ammuste aegade,huvitavate seikade meenutusi kogunes hulgi,eks Urmas Vahe kirjatükist loetegi. Liisa,mu teinepool,oli krapsakalt kohal me pargimaasturiga kui jutud räägitud.Kaks muuseumiomanikku lahkusid ühe autoga. Malle sai sel suht külmal talveõhtul Mustamäele ukse alla ja Heiki Valdekusse kodumaja ette suurema mureta.Ja mina oma pointi Texase pubis kirja kui valijatega kohtumise. Mis sündis päriselt kaa ning millest ei jäänud mitte kuluhüvitise-poegagi, sest nii ma ju lubasin oma valijaile.
Täna oli 3. ringkonna kandidaatide kohtumine Nordic Hotel Forumis.Mina sain väga tarviliku ametijuhendi Riigikogu kandidaadi käsiraamat 2011, Marekilt koos autogrammiga ka palve leppida kokku Tauno Asujaga,millal oleks sobilik tulla Eestimaa Roheliste mõtteid,ettepanekuid ja valimislubadusi serveerima.Olnuks mul vanaisa nimi alles,siis loomulikult kaunistaks juhendit: Strandbergilt Polbergile aga napilt läks-nii ei juhtunud.Homme ründan Nõmme LOV keskkonnaspetsialisti,et kutsuda ta intervjuule Nõmme Raadiosse,võimalusel teha mehega samal loodushoiuteemal ka intervjuu Nõmme Lehte.Minu isiklikust programmist: sotsiaalselt tõrjutute kaitse,vaegurite probleemid ja mured,Nõmme pargialade heakord, Pääsküla jäätmejaama töö promo (no mida ma saan muud teha kui asjaomased lauaülemad on loobunud).Vanem tütar võib etteheiteid teha küll: miks just sina,isa? Aga kes siis veel,kui Saku-Männiku teeäärsed metsad prügimäeks kujunenud. Kõik Jäätmejaama reklaamid linnaosalehes lõppenud.
Ja lõpetuseks: pean seisma hea selle eest,et EESTI KIRJUTAKS alla mõlemale kalevi alla pandud dokumendile,nagu Sotsiaalharta ja Puudega inimeste konventsioon.
Tegemist mul jätkub,vahel tundub,lausa kahe eest.
OKUPATSIOONIVALITSUSE ALL KARASTUNU,MIS PARATA.
Harjunud ületama teele etteseatud tõkkeid,noh.
Sellest saaks omaette essee,novelligi,kui tahate.
Püsige ikka terveina
Teie esindaja riigikogus
Enno E.Poldre

No comments:

Post a Comment