taas oma ühiskonnakriitilise ratsu valjad leidnud ja kappab uute tõkete poole.Loen PM arvamusküljelt ülirumalat ümarlauavestlust elektrienergia hinna õrnal teemal ega usu oma silmi: ühel meist on haugimälu,aga mitte minul.Otsustage pealkirja järgi ise: ELEKTRI BÖRSIHINNA TÕUSU VASTU AITAB ENERGIASÄÄST.Ja meenutage seni viimast elektritariifi tõstmist,mida EE põhendas nii:kuna lõppenud talvel kulutati vähem elektrienergiat ning EE tuluplaan ei tulnud täis,tuligi elektri hinda tõsta(?)
Ja siin puhuvad kavalpead taas mulli,põristavad oma säästutrummi.Et ullikesed lähekski õnge ja kukuks edisoni kokku hoidma.Ja kevadel jälle põhjust sama valemiga nuga selga lüüa? Otsige lolli omast perekonnast,kiitnuks vanaeestlane seepeale.
Polnud just kirkaim kriit karbis seegi lennumasinate isand,kes tellis Estonian Airile uusi hõbelinnukesi Bombardier CRJ,mida tellimuse vormistanu polnud vist ihusilmaga näinudki,pildist või joonisest rääkimata.Nüüd selgus,et reisijate sisse- välja saamiseks on neil küljelt allalangev uks, mis ei võimalda üldsegi roolida terminaalitrapi juurde.Sama lugu on lisaks kodulennuväljale sealgi,kuhu lennatakse. Ja nüüd jääb võimaluseks bussivedu ning vihmas või külmas ootamised.Miks mulle meenub songiseppade ehitet Viru keskuse bussiterminaali põrandakalle,mis ei lubanud löötsbussidel maa-alusest urust enam väljagi sõita ning lindilõikamise-eelsel ööl müttasid betooni lõhkuda suruõhuvasaratega mehed? Lihtsalt tõus oli nii järsk ning bussinina kündis betoonpõrandasse.Olen jatkuvalt arvamusel,et kui pealinna sõitmisi kureerinud liiklusdirektor omanuks lisaks B-kategooria sohvri dokustaadile veel midagi,poleks nii rumalast apsakast rääkida põhjustki.
Remark: mitmeidki tarkuseteri on mu lugudest ammutanud ühtekokku 1578 inimest,kelle seas korea,leedu,aserimaa ja singapuri asukaski,rääkimata neljast saksa- ja tosinast ameerikamaalasest.Kogu seda üllatust kogesin tänases arvutitunnis kui oli teemaks blogikülastajaloendur.Muuhulgas tõdesin sedagi,et spioon Hermann Simmi keiss on murendanud usaldust sõjaliitlaste vahel.Tõestus:kui tahtsin viia sisse kaunist disainimuutust oma blogikujundusse,nõudis Google minu moblanumbrit(mida ta ei viitsinud ise otsida-oli see ju minu CVsse märgitud).Kui olin selle saatnud,tuli mikihiiremaalt mulle moblasõnum koodiga,mis võimaldanuks edasi toimetada.Selge tõendus,et nuhkvaraga sekeldanud nuhkametnik oli usakaid sundinud kasutusele võtma turvameetmeid,sest mine tea,palju Hermani jüngreid veel Maarjamaa struktuurides simmerdab(?)
Remark2.Hakkan mõistma,miks invarahvast parkimiskaardiomanikke trahvidega nülitakse. Oli ju printmeedias killukesi sellest,mitmeid miljoneid pensionärid eurodeks ümber lõid,kui meile aastavahetusel välisvaluuta armsaks tehti.Nagu ütleb teooria,saavad paljud huvilised oma infi kätte pressi vahendusel.Nii ka kontor nimega CityPark. Kelle pearahakütid kohe, kui kesklinnas auto juurest ratastoolis lahkuvaid vaegureid silmavad, jooksujalu trahvilipakaid auto kojamehevahele topivad.Nii juhtus liikumispuudeliste ühingu tegelasega,kes sõitis Vabaduse väljakule vabadussambale ratastooliga juurdepääsu uurima.Niipea kui Argo oli autost eemaldunud,kalpsas ligi hõlptulu jahtiv pearahakütt.Laksti,oli trahv kirjas.Ja vaide esitamine laabus alles siis kui ühingu tegevjuht Auli oli firmaplangile seletuskirja vormistanud.Mulle ja minusugustele jääb lootus,et Tallinna invakomisjon leiab lahenduse küsimusele,miks invakaartiga parkijaid jahitakse ja miks just meiesuguste ülirikaste eurosid tühjalt kõmisevasse linnakassasse nopitakse.Kui see pole väljapressimine,on eesti keeles olemas väljendusrikkam sõna SIGADUS.Ja seejuures ei häbene me juhtoinad kaugel väljamaal küsijaile selgitada: aga meil on invaliidide jaoks hulgi häid seadusi(?)
Kus näete lahendust?Mina ainult selles,et Taevaisa on armuline ja võtab karmi käega ning parandamatute tervisehädadega nuhelda kõiki asjapulki,kes invarahva elu põrguks kujundavad.
Pole hullu,nagu ütles Paldiski mnt raviasutuse peaarst
kui vallali uksega tühja palatit silmas...
Jääge terveks kui suudate
ikka teie Enno E.Poldre,kandidaat 131
Wednesday, February 16, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment