Sunday, February 6, 2011

EestiPoiss

rõõmsasti lehvab,sest pojukesed eile Egiptuse revolutsiooni käest koos isa-emaga terve nahaga pääsenud.Isegi nende kolme pilt sattus Delfi uudistesse kui ema Ksenia käekõrval läbi lennujaama pääsla astusid.
Sellele eelnes pikk lennureis,mille keskel juhtus vaimukas seik:kui Sebastian oli illuminaatorist silmanud tõusva lennuki värelevat tiiba,oli küsinud justkui enda kõrval hirmust väreleva noore daami heidutamiseks kõva häälega:"Ema,see tiib ei kuku küljest ära,ega-ju?" Kui lennuk oli lennukõrguse kätte saanuna järsku tervet keret väristanud,päris terane noorsand jälle: "Emme, see lennuk ei kuku alla,ega-ju?" Aga üllatuseks mulle oli see,et kohapeal sooja kliimat ja lõunamaist elu kogenud pojukesed, kes muuhulgas panid tähele ka seda,et kuu on küljeli, teatasid pärast paaripäevast kaunis suves viibimist,et tahaks koju,Pargi tänavale, kus lumi ja palju autosid (?).No täiesti uskumatud talve-ja autohullud, kas pole? Isegi mina olen nii väike autofänn,et eile jätsin jubeda libeduse tõttu minemata Nõmme kultuurikeskusse, kus peeti poolest suvest rakenduva Liiklusseaduse arutelu,mida vedas mu hea tuttav, liiklusjurist ja Vahuri poeg Indrek Sirk.
Praegu käib internetis roheliste kandidaadiportaalis äge arutelu,kas visata meediale esmaspäeval,homme kont hambu nö varivalitsuse nimekirjaga,keda rohelised pakuvad välja võidu korral.Osa meist arvab,et piisab kui peaministrikandidaadiga välja tuleme,kes ühtede arvamuse korral võiks olla eestkõneleja Aleks Lotman ja et kogu valitsuse liikmete äranimetamine võiks ajada meie valijad hoopiski segadusse.Mina jään juba pakutud seisukohale,et siin tuleks küsida nõu politoloogidelt, kel vast asjakohaseid teadmisi rohkem.Või teisalt-mida halba võiks juhtuda,kui rohelistel oma nägemus uuest valitsusest? Isegi kui valimiskünnisest üleronimine ei õnnestu,saab selgeks,et oleme võimelised vajadusel vastutust kandma ega ole tulnud nalja tegema. Mul on heameel kõikide pakutud kandidaatide üle:pea kõigiga olen tuttav senistest kogunemistest,igaüks pädev talle pakutud ministritoolil.Sest neil vastav haridus ning elukogemus täiesti olemas.Kaarel Tarand kultuuriministrina ja Erik-Niiles Kross kaitseministrina ennekõike.Ja ka Indrek Tarand peaministrina poleks paha valik,kuigi ma ei tea,kuidas tema nimi päevakorrale kerkis. Aleks Lotman on mees,kellele leiduks rakendust vastavalt haridusele veelgi.
Ma ise tahaks oma loodushoiuteema valijapubliku ees üles võtta kui hea juhus avaneb.Aga homme keskpäeval olen arvutikursusel edasijõudnute rühmas end täiendamas. Ning samas tahan ka kokku leppida,millal meie peamees Strandberg saaks TPIK-is Eestimaa Rohelisi promoda.Nii et ikka omas sõiduvees:harrastusturunduses. Suurkoolis tahaks rihtida end nüüd kommunikatsiooniloengutele,et astuda sammuke edasi mind huvitaval teel.
On ju suur mõtleja Platon öelnud: vääritu on see inimene,kes on võimeline end edasi arendama,aga ei tee seda.
Järgige ikka oma juhtmõtet kui jaksate
Endiselt teie Eestimaa Roheliste partei
vabatmeeste kandidaat Enno E.Poldre 131

No comments:

Post a Comment