Tuesday, February 8, 2011

EestiPoiss

arvab,et ülla-ülla! oleks paras hüüda.Minu pakutud idee autokleepsudest tagaaknale VÕETI KASUTUSELE,KÜLL LOOSUNGLIKENA,AGA SIISKI.Vist oleks parem mu esialgne mõte www.erakond.ee, seda ei peaks varakult eemaldama.Las loevad ja saavad asja sisule pihta.Kuna tunahomme pean esinema oma valijaile Kristiine keskuse ruumes,siis olen mõelnud oma sõnumi kondikavale.
Esitlusele,enesetutvustusele järgnevalt peaksin põhjendama miks seisab rahva ees insultiohvrist pensionär-invaliid,kolme lapse isa.Kes juba vanaisaseisuses,aga ei malda kodus püsida.Meelehärmi mulle teeb ja varrukaid käärima sunnib olukord,mil riik vaeguritega kõiksugu eksperimente teeb, neilt vahel toetusi ära võttes. Kuna asjaomased lauaülemad, olles siiski teinud Eestist ühe XXI saj alguse Euroopa rahvusvaheliselt integreerituima riigi,pole ometi olnud varmad täitma teisi väga olulisi leppeid, mis inimest kaitseks.Allkirjastamata on ÜRO puudega inimeste konventsioon ning EL Sotsiaalharta.Millega on jäetud lahti tagauks meie,vaegurite, ja kodanike põhiõigustega laveerimiseks.Kavatsen rõhutada sedagi,et kuna olen üks nende endi hulgast,jääb alati võimalus kurta oma invamured läbi TPIK-i otse minule, kes ma neid lahendama asun. Seega-minust ei saa poliitikut,kellele ta valijad meenuvad kord nelja aasta järel.Ärge siis laske enda muresid unustada,pean toonitama.Ja osalege ikka Endla 59 invamaja üritustel,kus regulaarsed invamessid ja vaegureile vajalikud üritused,nagu invaliidi- päästeõppused ja häirenuputeenuse esitlused jms.Spordipäevadest ja ühistest pidupäevatähistustest rääkimata.
Piilusin vahepeal nn Delfi gallupit,kus nähtusid valijaeelistused.Pilt oli ettearvatult mitte just uhke: REF 13,4,Kesk 26,1 SDP 20,9,IRL 19,9 Rliit 5,0 ning ER 2,0 protsenti. Päristõde 6.märtsil on out of here,usun.Kuigi valitsus salgab juhtunut, nagu teavad Mölder ja Skalli.Rõõmu tundsin hommikul kui lugesin PM intervjuud Aleks Lotmaniga.Partei Eestimaa Rohelised eestkõnelejaga: suht normaalselt kokkukirjutatud intervjuu.Struktuurides vist täna puudusid kallutatud jõud,nagu ütleks klassik.Päris inimlikult,autori Mikk Salu hoiakuteta siia-või sinnapoole.
Nii mulle tundus,kui teil on teisi hinnanguid,helistage kirjutage ja joonistage.
P.S.Mul on mõte kirjutada PM arvamusküljele lugu:"Tallinn vaenab vaegurit",mis räägib sellest kuidas kultuuripealinn katsub lappida oma eelarveauke invaliidi parkimiskaartide omanikke trahvides.Kaks teadaolevat juhtumit paari päeva sees(?)
Lugupidavalt teie
Enno E.Poldre 131

No comments:

Post a Comment