Friday, January 16, 2009

EestiPoiss

Privet,bratja alkogoliki!31 pudelitäie eri marki premium-viina lipsutaha libistamisel tunnistasid pimetestis osalenud alkolemb-nägijad: trahterite omanikud ja sheff-povarid,baarmenid ja alkosõbralikud veiniajakirjanikud (kas mina, hundijalavee austaja,olen viina-ajakirjanik,vahel ka gini- või konjaabli-ajakirjanik?)tugevamini -minu versioonis-neerudesse ja pähe löönud destillaadiks mönuaine nimega Russky Standart,mida on õigeim kaanida pelgalt toatemperatuuril (ebaviisaka alkonaudina olen ma viina võtnud suveöistel jahedatel Vääna-Viti ja Saaremaa karjamaadel,teistelgi noorpõlve mättapidudel).Ka neis paigus tükkisid esile (pähe) vedela toote "parimad aroomid ja maitsed",Toppi e. tippu hinnatud joogis leidis kõrge komisjon mahedust, puhtust, põnevust, intensiivsust ja klassikalisust.
Epiteetidena võiksin ülivõrdeid pakkuda juurdegi,kui keegi kohe mu granjonnõi täis valaks!Tulgu see lõuatäis kasvõi mitte Kremli kella kujulisest pudelist,mille ülaosa ümber vonklemas hõbekett kinnitamaks tugeva tootjariigi edasikestmist, ja etiketil ei pea tingimata olema Suure Keemiku Mendelejevi signatuuri (ka eelmainit rekvisiidid fikseeriti pühal manustamisel,kus in vino veritas tuvastati).Na zdorovje,tovarischi!
(sõnaseletus:granjonnõi on ca 200g kantidega teeklaas,slaavi alkonaudi põhivarustuse element-toim.)
Tervist!
ikka teie E.P.

No comments:

Post a Comment