Monday, May 27, 2013

Wikipedia alasti tõde on vapustav

piisab kui leiate Lev Trotski märksõna alt fundamentaalse marksismi kontseptsiooni, mis aujärjel veel tänagi... . Ühiskond jaguneb juhtideks ja juhitavateks...Meie juhime teid, aga meid pole vaja valida...Kus ma seda juba kuulnud olen, kas mitte äsjasel Tartu üritusel Olen Uhke.
       Mõttelõnga paneks lukku vana Jossifi kuldsete sõnadega Inimesed kes hääletavad ei otsusta midagi. Need, kes hääli loevad, otsustavad kõik ehk teisisõnu Tähtis pole see, kuidas hääletatakse, tähtis on see, kuidas hääli loetakse...Vasturääkivusi siit ju leiate,aga nii see on.Ise määrame kes keda kuhu juhib ja kes kuidas hääletab.
Eelnevaga haakub hästi värske päevauudis.Mis sedastab et SÕIDUKITE KINDLUSTUST TABAVAD SELTSIDE SURVEL SUURED MUUTUSED.Kui seni võisite sõlmida  maksevaba lepingu kuni kaheks aastaks kui sõidukit ei kasutatud siis nüüd saate seda teha vaid aastaks.Rahahimu on selle diili märksõna. Sest rikkaid ja ilusaid ei jäta maha valus mõte et ehk jääb mõnele perele tibake rahagi alles  kui kolmesajane kuupalgake kokku sulanud...Väheseid kes söandas julma uuenduse vastu häält tõsta oli Riisalu kes astus välja vanaautosõprade huvide kaitseks...Miks ma selle karmi seaduseuuenduse  näite välja tõin -et iga siil saaks aru-seadusi on võimalik osta nüüd ja praegu. Sest mis oli viga varasemail kui oli võimalik inimese eri sõidukite grupikindlustus mis kaotati juba eelmise seaduseparandusega. Mõelge, inimene/farmer ei sõida ju korraga traktoril, kaubikul ja veoautol...Aga nüüd peab suutma,sest kuri ja julm kindlustussseadus nõuab.
Ja ei saa me läbi Ligita.Eesmärk on asja edasiarendamine ja kaasajastamine, kinnitas aina rahajanus ülbik. Miks on vaja rakendada ainult inimvaenulikke pügalaid, küsiks pahane ajakirjanik rahandusministrilt pressikal kui see juhus avaneks.
Tagasipõikeid ajakirjanike äsjasele kongressile.Oli huvitav kohtumine vana kolleeg Endel Metsaga , kes ühtäkki küsis- kui Hiiumaal Suuremõisas suvitad, kas Tiiu Alas on tuttav inimene.Jah, see ju meite hea naaber ja farmer, Kalju abikaasa, vastasin.Ja juttu jätkus kauemaks. Endel saatis tervitusi ja tahab suvel korraldada oma kunagises isatalus mingi mälestusürituse nagu meelde jätsin.
Minevikulaineil edasi/tagasi sõudes.Mäletan vana märksõna juhtumi kohta kui kindlast õnnetusest pääsesid.  Kaitseingel istus kapotil, tavatseti öelda.,
      Esmalt meenub kummaline juhtum Tartu-Räpina maanteelt,seitsmekümnendate alguse  jaanipäeva eel. Olin palutud Põlvasse Haraldile vastu esmaspäeva hommikuks ,aga sõitsin pealinnast välja juba reede õhtul, ses suine ilmake imeilus ja seiklustele innustav.Tartu bussijaamas peatusin, nosisin jäätist ning plaanisin matka rahuliste jätkata.Siis astusid ligi kaks tehnikumipiigat ning küsisid kas Räpina poole ei sõida.Vaatasin kaarti ja leidsin et suurt vahet pole, pealegi lubasid nad kutsuda sõbraliku sohvri ka oma aiandustehnikumi  stuudiumi lõpuõhtule.Rooli keerasingi soovitud suunal.Kuna daamid istusid taga ning minu pilgud rohkem sealpool,polnud aega suuremat juhtimisele pühenduda ja veeresin maanteel sündsa kuuekümnega.Taganttulija pingutas, et mööda põrutada.See oli sadulveok ZIL -130 noore mehega roolis. Ma ei erutunud, lasin sel sündida.Lendur muljus gaasi ning edestas mind tublisti.Kuna võidusõit pole mu harrastus,ma üldse ei põdenudki.Tõehetk avaldus pärast järgmist paremkurvi.Kus nägin põllulelennanud ning poolekskaksatud poolhaagisega veokat, mille ees külili  punane ratastraktor RS-09.Põllumees oli üritanud eest läbi lipsata kuid ebaõnnestunult. Kui mina otsustanuks veokaga rinda pista, olnuks seal mina.... Järgmisedki õnneliku lõpuga lood mul meeles ridamisi.Talvel Kose-Ristil oli juhus kui kiirbuss tuli tagant parktuledega ning olin just selle eest kogemata vasakpööret tegemas,sest mind segasid mu autoreisijad.Kolmas juhus oli Väike-Maarja mail kui viisin klassijuhataja Helga koolilaste peredesse koduvisiidile...Mingi hall takso kihutas inimtühjal teel minust, paremalepöörajast täiega mööda hetk enne manöövrit..Ka rendiautoga pääsesin kord kindlast õnnetusest Tallinna-Tartu maanteel...
Õnne peab elus ikka olema, tunnistab teie paadikapten
Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment