Friday, May 31, 2013

Kunstiakadeemia lõpetamismaraton

mu nooremal tütrekesel sai täna ometi võiduka lõpu, kui Berit sai trükkalite käest oma portfoolio ning loovutas selle kooli  pedagoogidele.Tegelikult oli see üleandmine plaanis juba eile kui oli töötanud arvutis terve oma  järjekordse öö sel hullumeelsel,rohkem kui nädalapikkusel perioodil.Mil uneaega üldse polnud ning kogu ta magamisaeg sulas ära õpitulemuste kokkupanemisele.Tunnistan, et mul oli südamest kahju kui olin igal õhtul väsinult põhku pugemas, titeema  lapse unele suigutanud ning ise köögis arvutiekraani ette kummardunud.Kahju oli lapsest kes oma teise kõrghariduse saamise nimel pidi end sedavõrd ületama.Iseenda unetud ööd tulid meelde kui lapsed olid väikesed ning  taaskordselt mõni lisatöö kopika saamise nimel minultki sarnaseid  pingutusi nõudis.Kui unega võideldes mõne autoralli kava koostasin, kujundasin jas toimetasin.Aga eks noorusaeg olegi eneseületusteks mõeldud nagu mu Mimmi seepeale täheldas kui oma last kuuldavalt haletsesin.
Vahelepõikeks- autoregistril uue nimega liiklusregister on saabunud tõeliselt pahad päevad.Algasid need siis kui meediasse lekkis vanahärra kurtmine kes oma nimele sokutatud  auto eest trahvikviitungeid sai ning uskumatu lolluse üle kurtis.Siis jälle sarnane lugu fantoomautost, mis inimese teadmata tema nimele vormistet.Homsele üleviidud kohtuistung tippjuht Tamur Tsäkko üle on muidugi poliitikute praagi tulem.Praak seisnes selles,et  meie ajastu au,mõistus ja südametunnistus ehk riiki juhtivad bojaarid-poliittehnoloogid lõid omas võimuvõitluses ammu minema viimase tõelise automehe sellel ametipostil kel nimeks Eero Till. Asendades asjatundja ning ARKi viimase tõelise, südamega juhi oma sõbraga kes komplekteeris kontori juhikohad omasugustega.Kellega koos kukuti rikka riigi kulul laiama, kambakesi külastama mainekaid suusakuurorte ning üleilmseid suuri autonäitusi.Eneseharimise huvides, millest mina ei näinud undki kui pressiohvitserina sealsamas ametit pidasin.Kokkuhoid oli siis nii suur,et alles  minu kurtmise peale leiti mulle isiklik tööarvuti.Tööasjus vahel päevaks Eestimaa teise otsa sõites ei tulnud kellelegi mõttesse mulle töölähetust vormistada,isegi liiklusohutusfilmide tegemine lõpetati säästu huvides.Ja nüüd siis sellised luksreisid vastutavatele seltsimeestele...mille otste kokkuviimine lõpeb suisa kohtukulli ees.
Lõbusamat ka.Mäletan muljet mille sain telerit vaadates kui ühes põhjamaises riigis käis koolis Alaska malamud,kes oma peremehe, loomaterapeudiga abistas autistlikke lapsi.Nüüd on hakanud Mustamäel 32 keskkoolis hakanud koolikiusamist nö ravima,teemat lahti rääkima  must labrador nimega Rosin.Kes oma peremehest loomaterapeudiga annab mentaalset abi tagakiusatuile.Pahategijaile siis vastavalt seletab mis läinud valesti.Olen rahul,et mujal maailmas läbilöönud lahendused on nii edukalt mu kodutanumale jõudnud.Olen suisa uhke, nagu juhtparteilastel kombeks täna öelda, kuigi jäid just vahele e-hääletuse võltsimistega.Ojulinnulgi on suled sahtlivahel, sest üks pensionärist mutike selgitas et just Kristiina oli see kes tema häält peibutas, kuigi Virumaa 84 a.vanatädil pole ei arvutit ega -kogemustki.
Suur Juht lubas seepeale pidulikult et petturi viskab partei uksetaha.Kas ta juba siis teadis blondiini fiaskost, ei usu mitte teie paadikapten
Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment