Wednesday, May 22, 2013

Minu neljas keemiaravipäevake PERH-is ehk

Põhja-Eesti Regionaalhaiglas möödus kenasti ja ladusalt otseku linnutiivul. Algas see nii et Berit viis mu autoga kell 10.30 kohale et saaksin anda vereproovi,millele kulus vist minut.Seejärel tegin aja parajaks aatriumi taguses tavernis kus oli aega vaat et üheni.Lõdvestusin piruka,kakao ja aice cream coctaili, lõpuks ka maasikamoosiga kaetud jäätiseportsuga.Ikka täie mönuga,sest rõõm oli jätta olematu visiiditasu vääringu tegelikele teenindajannadele.Tohtri eest maksame ju makse,siin elavdame Eesti majandust.
      Aga oma armast dr.Pokkerit tänasin,et mu rongi alt välja kiskus ning elujõu ja -isu tagasi andis.Naljata ma tema kabinetist ei lahku,seepärast küsisin,miks pakub printreklaam kadunukese ööpäevaringset vedu üle Eesti.Kas seks et pärast saaks epitaafilt lugeda PUHKA NÜÜD RAHUS.Ta selgitas,et pidev surnuäravedu on sõnumiks, seda märkasin juba isegi, sest kummaline tekst on nüüd redigeeritud.
Teise nalja kuulsin tavernilaua taga einetades kui mu juurde istusid arstitudengid-poiss ja tüdruk.Esimene päris,kas teeksid narkoosi 84-aastasele vanatädikesele,kel puusaluu murd ja terviski na kehva.Vastuseks jäi nii ehk naa,kuid see pole tähtis-järgnes poisi resümee Tööd on siin et tapab.Lahkumisel tänasin noori seltskonna ja vaimukuse eest, et haiglatöö lausa tapab.Sest kui seda öelnuks mu kirurg mulle enne oppi, poleks ma pikali mitte heitnudki...Naersime koos nagu ka pärast mu tohtriga kui olin südant puistanud. Aga keemiravi aegu meenusid pilalauljad Pets ja Korsten kui tütarlapsed mind torkisid.Lorilauljail on tekst, kus nemad torkisid tütarlapsi - see mind naerma ajaski.
Järgmine kohtumine ravikeemiaga on 11.juunil, millele eelneb päev varem antav vereproov. Keemias, mida minusse tilgutatakse,ongi vist tubli annus alkoholi sehen,sest tee mu suht rikkaliku baarikapi juurde hakkab juba rohtuma-mingit tuju ei ole, kuigi nii väidab reklaamis Aramis kui uut kärakat pole toodud...
Pikk päevatee veeres õhtusse kui kell sai viis ning Berit kaaras mu kaasa ning sõitsime tankima, pärast Mimmit töölt haarama. Õhtu möödus vahelduva eduga teleri ees ning arvutis.Tabletiports nahavahele ja hommikul ärgates oli taas tibake tervem kui varem
teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment