Nonii,tehtud siis.Avaldus kandideerimiseks parlamendi ridadesse on sisse antud,sest kaua sa kannatad.Täna ütlesin ka Mari-Evale,et ajakirjanikuameti esimene eeldus on: kahtle kõiges! Kui riigikogus loeti ULS esimest versiooni,pidanuks kutsuma platsi ka liikluseksperdi.Kes tunneb nooti ja valdab teemat.Sest selline tulemus,et tahtsime parimat,aga välja kukkus nagu alati ei kaunista mitte üht kollektiivi,saati siis parlamenti.Mul oleks hirmus häbi kui minugi näpp oleks selle seaduse ligi olnud.
Ent alustagem algusest.Kuna tuleb tõdeda,et Eestimaa Rohelised pole eriti kaardil nagu öeldakse,tuleks asja otsast parandama hakata.Tuleb moodustada toimkond,kes hoiab silma peal kõigel,mis riigis toimub ning mida võiks lahterdada rohelise maailmavaate poolt või vastu.Näiteks kui mullutalvel murdis raske lumi Nõmme parkmetsades maha hulganisti mände ja männioksi,siis korraldas Nõmme linnaosavalitsus koristustöö nii ,et kogu hukkunud loodus ei läheks lõkkesse,vaid Tallinna Loomaaeda elevantidele söögiks.Vaat selline mõtteviis ja tubli mõte väärinukski roheparteilt diplomit "Roheline Tegu".Kui tänavugi korraldatakse soolalume vedu hoiuplatsidele linnas või väljaspool,kus tagatud looduskahjulike kloriidide valgumine kevadel põhjavette vms on taas põhjust anda linnaosa mingil koosolekul talihooldele üle vastav diplom.Miks? Sest nii tagab rohepartei nö uudiskünnise ületamise ning meedia võtabki ette nn tasuta reklaami avaldamise.Minu idee on selles,et vähemalt korra kvartalis oleks taoline põhjus mistahes Eestimaa paigas.Ka ühiskond teadvustab sedasi tõstatatud probleemi kogu teravuse. Miinusmärgiga näite avalikustamisest tahaks veel diskuteerida.Pärast seda kui Tallinna linnavalitsus oli kevadel üsna vaikimisi tühistanud hübriidautode laialt reklaamitud tasuta parkimise,mis aasta-poolteist varem aplombikalt välja hüütud sai, on vaja neilt avalikult küsida:mis juhtus? Kas roheline mõtteviis hajus või lahkus tahe seda toetada? Plussmärgiga tegu ent oli linnavalitsusel Vabaduse platsi maa-aluses parklas kevadel Eesti esimese elektrisõidukite laadimisjaama avamine (kui see veel alles).Ka võiks Eestimaa Rohelised -kes siis veel? võtta enda kätte kogu Eestimaaülese elektrisõidukite laadimisjaamade võrgustiku kavandamise ja arengu toetamise.Las ärimehed rajavad kuid keegi peab protsessi käivitama ja juhtima.On ju selge et lähiaastaiks jääb uute sõiduriistade läbisõidupiiranguks sada pluss km,kuid mitte veel 150. Peakski olema jaamad sel kaugusel üksteisest,esialgu näit. Tallinnast ja Tartust. Seda teemat arutaks näit hr.Teet Randmaga,kes täna ainus elektriautode maaletooja firmast ZEV.
Mõtlen,et ka Eestimaa Roheliste häälekandja Grüüne võiks hakata avaldama lugejate ettepanekuid,kus veel roheliste kätt vaja,millele pöörata tähelepanu ja kus mõtteviisist vajaka.Kas peaksin olema esimese kaastöö autor?
Nii saame üheskoos üle sellest,et paljud(sh ka mina)pole hoomanud Eesti Rohepartei tegusust ja hoolt meie tuleviku pärast.
Tulevik on meie kätes,nagu ütleb ka laulusalm.
Head viisipidamist,soovib metskapten
Neemo E.Poldre
Wednesday, December 8, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment