Friday, December 18, 2009

EestiPoiss

Õhtust,mu armsad ligidalt ja kaugelt, hüüab.Ja hoomab,et eilne remark K-kohukeste liitlasest ajendas vast kirjutise Plastmassmees Luigepoju Ekspressenis.Isegi termin "teflonmees" tuli toimetusel teisega asendada,sest persooniloo peakangelane, ammu noorsotsina tuntud Jaak Juske on libe kui toorkummi, kui väljasüljatud nätsutomp. Teflon kindlasti tugevam ja mitte nii võimu/raha külge kleepuv aine on. Otsustage ise:kui mehike kes oma blogis aastaid kolkinud Savisaare Etsi,on salaja sõlminud niidikesi koostööks väga paha Keskerakonnaga.
Ja nüüd pole enam juttugi ei veehinna alandamisest ega maamaksu kuritegelikust olemusest? Otsesõnu seda reporter Krister ju küsibki, kuid plastist teflonmees leiab väljapääsu:kui rahvas nende kesikute poolt hääletades otsustas,järelikult polnud probleemi(?) No taoline mehike on kui sündinud poliitiker?
Krister Kivi,reporter, küsib otsesõnu-kuidas saate nii,et suu liigub,hääl tekib,aga mitte midagi pole öeldud?
Mehike vahutab midagi kompromissi otsinguist...
No näis,kas tänaõhtusel Püha Jüri mahahääletamisel ka sotsid kompromissi või komprat leiavad? Mitte et mul miskit hinges nende vastu oleks,kuid ärgu siis pakkugu end miskite imemeestena välja. Mina rumal,isegi ämbrit jala otsas kolistan,kuna enne valimisi jäin uskuma,et poliitilisi muudatusi-lubadusi jaganud seltsimeeste sõna ka midagi maksab! Nii loll ,nii vana ja nii naiivne,võin iseenda kohta öelda. Seepärast ma polegi väitnud,et kui sinna varga mäele riigilt kogujate sekka maandun, miskit suurt ja puhast muutma või nõudma asun.Nagu internetis tänaste paarisaja kommionu killud välja võlunud Erki Nool,kes kurtis eilses telku vestlussaates enda ja teiste riigilt kogujate kopsakat palgatõusu kommenteerides,et tema oma Porsche Cayenne,iga sõites küll 10 % kuluhüvitisega välja ei tule(?)Nii ütlen minagi otsesõnu siinkohal välja,et minulegi hakatuseks nelja-viiekordne tavakodaniku palk pluss prii auto (korralik,mitte miski Hundee) ja prii majonees,siis vaatame edasi...
Keskööpizza ja pardisufleed jätaks tibidest kolleegidele sealt mäe pealt...
Jätkakski tibidelainel.Helsinkis asus tegutsema lõbumaja kus klienditeenindajannadeks 70-aastased "Landeswehri sõja aegsed linnukesed",nagu mu toimetuses 1970-ndail armastati öelda.Ja teine tänase printpressi monitooringust tuvastet killuke:Viljandis avati ööklubi "vanematele inimestele", kuhu pääseb sisse alates 23-ndast eluaastast(?)Kas selge märk,et mina ja mu kaasaegsed juba puruvanakesed on?
Kas "starostj ne radostj?".No ei saa mina sedasi öelda teps mitte. Aastatekoorem ei rõhu,vanusega muret pole.Kui mina oma tänasel toimetulekulainel jätkata jaksan,tuleb vaid võtta siht mäele kus trikoloor lehvib.Ja kindlustada endale ning perele helge olevik. Kusjuures teitele kõigile helge tuleviku lubamine asja juurde käib.Kommunistid õpetasid kuidas tobedate lubaduste najal halli massi karjatada.Ja viimanegi häbitunne kaob kui riigilt kogujate saali uks mu järel kinni kolksatab.Sest palganumber ja hüvitised väärivad mu mõtete ja tegude valedeks vormimise pingutusi. Mille poolest Majoneesiprints, Värdjas Paidest minust parem/väärilisem inimene on?
Aga Jõulupühade kiire lähenemine suurt rõõmu toob.Ka pojukestele, kelle jaoks täna lasteaias pidu peeti.Kus ka Karl Sebastiani Katja ning Karl Patriku Sonja osa võtsid.Et me pere noortel meestel vanaaegsel kombel silmarõõmukesed vastassoost,saab mulle ainult rõõmu pakkuda. Lisakommimise-mõtet pole siinkohal vajagi...sest kõik on öeldud.Ja meite sugu jätkub.Linnar Priimägi oma õnneks mitte.Sest ise ta ju poseeris Taavi Eelmäega paaritudes Maria Avdjusko filmis,kust porri-pilte võeti,ning nüüd asja kohtukulli ette viis(?) No miks ometi,haige inime,kui ise pedereerida ihkad, siis teisi süüdistamisega tülitad? Et nüüd häbi hakkas?
Tehke tegusid mida ei peaks häbenema-punastama!
Häid lähenevaid!Ja nott külma ning vorstid sooja!
Parimat!
Terw.endiselt teie Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment