Monday, December 7, 2009

EestiPoiss

Õhtust,meine Damen und Herren!Ja siin ma olen, bloggerdamisest sõltuvuses,ja teisiti ma ei või.Huvitav küll,juba päeval bussis sõites mõtlen,mida võiksin õhtul päevikusse fikseerida.Näen bussi laekäepidemete küljes erkkollaseid lipikuid: "HepaTiit.Millal sa jälle käsi pesed?" ja meenuvad pealinna kinnised vetsud,mille sulges alanud Masu,jätsid kinni TäPe ja PuPu.Kui tahtsin pärast jaani seal ProKapitali majas toimetustes viibimise järel allkorruse söögitoas einestada kui varemgi ning fuajees pelleri ukselinki tervitasin,ei olnud ta nõus mu terekätt vastu võtma:suletud.Küsin turvaJürilt, miks uks kinni.Juba pool aastat kinni,sest baariomanikud hoiavad kokku(?)Eks hoidku kokku omavahel,mitte minu tervise arvelt,mõtlesin.
No mis mõte on kätepesureklaamil sellistes oludes? Mahavisatud vaev.
Bussist möödub sõiduk kirjadega K-grupp.Kas K-kohukese klubi liige, mõtlen.Teades,et too rühmitus on turvafirma.Kas K-linnapeal on eraarmee,et turvajõugud ja MunPo?Kelle eest va Hundikoopa isand end kaitseb? Täna ründavad raevunud netikommijad hoopis pangaisa Lipstükki.Kelle kohta kirjutati,et tema sajatuhandelist kuupalka mitte mingil juhul kärpida ei tohi(?)Aga ise ju kilkas pool aastat tagasi (vist jommispäi),et elaks lahedasti ära ka 5 (loe:viie) tuhandega kuus...Loomulikult elaks kui neli ja paarsada ülegi on ametlikult tunnistatudki elamisväärseks!
Ahh ma ei viitsi sellest rohkem rääkida,nagu väidab Jaska Jolkin. Vat Venemaal juhtus äsja selline maotu lugu,et keegi isemõtleja otsustas Permi linnas "Lonkava Hobuse"nimelises keldriööklubis elumaja all korraldada üks feierwerk,nagu sealmaal öeldakse.Ja võttis peotäie Hiina ilutulestikurakette ning põrutas täismaja-piduõhtu aegu otsesihtimisega sealsamas plastist ripplakke. Tekkis "ilutulestik",paanika,plast süttis ja ving tappis 134 inimest,nüüd on 115 haiglas,mõni üliraskes seisus.Eesti riigi juhid avaldasid just naaberriigile kaastunnet, sealmaal on eilsest kolmepäevane rahvuslik lein ning Putin leidis,et uusaasta ilutulestikud peaks ülepea ära jätma.Nagu mulle väeosa komandör major Blinov aastal 1968 tõestas, et tuletõrjeautojuht nagu ma olin,ei tohi ma sõita bensiiniga tuld kustutama nagu juhtus Moskvas. Rangelt keelatud olevat majandussõitude tegemine operatiivautoga, nagu olid toimetanud nood juhmid tuletorkijad,kes vedasid just enne punases paakautos bensiini(?)Juhul kui neil olid ohvitserid sama aplad vargad ja marodöörid kui meie omad,siis ilmselt tegeldigi armee paljaksvarastamise -loe: kütusemüügiga ning ei jõutud.Punane kukk kargas vahele ja toimetas kamba tribunali ette. Aga see on juba minu versioon punaarmee lahinguteest ning spekulatsioonihõnguline nägemus vaprate kodumaakaitsjate elust ning igapäevatööst.
Finito asemel lõbus killuke communicationi praktikumilt:keegi noor daam kinnitas oma referaadis,et Siberimaa põliselanike keeles on kriidi terminiks "kirjutav seep" ning kruvi nimeks "pöörlev nael".Aga üldse olid kõik ettekanded,nii inglise kui prantsuse jt. fil-idel ülimalt huvitavad ja väegade harivad.Ühe kaastudengi eesti keele teemalise töö pakkusin oma küsimust esitades üldhuvi tõttu ka avaldamiseks ajakirjas "Keel ja kirjandus". Vabakuulaja Uwe oli pühendunult koostanud keelevõrdluse arengupeegelduse näol,mille tarvis otsinud päris huvitava infopõhja. Ka käsitlus oli vaeva väärt.
Loodan seda lugeda tema blogist.
Ja jälle-unele,kõik see mees/naine.
Et värvilised meid/teid oma embusse haaraks - lausa keskhommikuni. Mul homme ortograafiale pühendumise kodutöö-päev.
Pole pahaa,hüüataks maadevahetuskontori peainsener kui teaks.
Lehva-lehva!Õhtul klubis näeme(kui näeme).
Wana Willemi juures arutame koos EU kultuuripealinna staatust ja saatust.Tänased TV3 õhtu-uudised seadsid selle küll kahtluse alla.Kuid Unic ei tagane!
Parimat!
teie Neemo E. Poldre

No comments:

Post a Comment