Tuesday, February 18, 2014

Kodanikujulgust on Tartu lehel PM hoopis rohkem

     Seda märkate siis kui panete lehe kõrvuti EPL-iga ja võrdlete. PM eilses numbris pajatati põhjalikult Eesti tublide eurosaadikute salatsemiskatsetest. Parteide tublid eliitsõdurid sogasid vett kui keegi  ajakirjanik palus selgitada,palju ja mille eest seal kaugel raha makstakse ja kuidas seda kulutatakse. Võta üks ja viska kolmandat,kärataks paljunäinud eestlane kogu seda jura lugedes. Siiri-viirid ja kõik see kamp hämas kuis jaksas, pillati vihjeid, et loetagu avalikku teavet internetist. Ainult ka minu häälega suurte pudrupottide ja piimajõgede manu rännanud  Tarand oli aus ning selgitas otse ja häbenematult  et saab kuus kuluhüvitisi 12 500 ulatuses ning palk on lisaks 6200.- kuus. Mina usun, et peljati pigem toimetuse resümeed-see kõik on röövitud eesti maksumaksjailt, aga sellest ei tohi rääkida... Kelamid,savitoomastid,padarid kippusid pada panema nagu ojulindki, huvitav,miks. Seda raha polnud ju käidud Bruxelles,i pangast virutamas,sukk peas.Veel rahast läbi huumoriprisma. Kui kolmandale küljele paigutati lugu sellest et toodagu Eesti kätte-maksuametile ära kõik väljamaal teenitud palkade tulumaksud, oli nutikas küljendaja süganud selle loo kohale pildi vetsupotist ,kus suures plaanis oli näha sajalist ja kahekümnelist kupüüri kloaaki vulisemas...Tegelt on lugu pigem nii et ülbikjürgen tassib kõik kokkukraabitu siit ära- vaeste kreekamaalaste eluolu turgutamiseks,sest neil pensionid kuuldavasti häbiväärsed 1200 eurot kuus-no ei ela ega sure, ma ütlen.Piltlikult siis lähebki kogu noos kloaagist alla, ajalehel on õigus.
Mida enam leian jutuubikust ajaloolist materjali enamlaste sigadustest,seda rohkem tõuseb uhkusest kummi minu rind et olen oma teed sammudes vältinud kommunistide kambaga liitumist, mis oleks häbistanud minu kui ausa eestlase head nime.Loobusin ühes sellega ka tulipunastele ettenähtud privileegidest, millest mul pole kriipsuvõrragi kahju.Korteri Mustamäele ning Ladagi suutsin ikka nihverdada nutikust mängu pannes.Mu kaasa tädi korteri tahtis pätsata keegi täitevkomitee ametnik aga Lada ostuluba polnud mulle ette nähtud, kuna polnud ma ei sõja-ega tööveteran.Autoostu nimel ehitasin kavalal kombel Pääskülla kooperatiivgaraazi ja müüsin selle seadusest mööda hiilides ühele eestlasest eruohvitserile nelja tuhandega, saades niiviisi vabaturu auto tarvis algkapitali.
Olen juba maininud kui üllatunud nägudega kiikavad Brüsseli poole hohollid kui ühel koledal päeval kuulevad nagu meiegi eile et piimakvoodi ületamise eest karistab euroliit neidki näiteks 11 miljoni suuruse trahviga.Oh neid vallatuid ukrainamaalasi küll, ise ju toppisid oma päid silmusesse seal Maidani väljakul märatsedes,sõnab kaastundlik
paadikapten Neemo E Poldre
P.S.Tulles tagasi sissejuhatuses viidatud euroliidu tööinimeste juurde,soovitan meelejahutuseks lugeda Mart Juure ülivaimukat teemakäsitlust huumoriküljel Juurikas.Loodan väga et nii mõnelgi poliitprostil hakkab häbi-kui see tunne on neile mutantidele veel omane.

No comments:

Post a Comment