Monday, February 17, 2014

Elu tahtis elamist, lapsed tahtsid tegemist

Nii mõtlen ma nüüd, meie 35.pulma-aastapäeva künnisel.Jaah,olid ilusad ajad, meie Anne-Liisiga elasime oma suureneva perega ikka suht muretut elu.Töökohamuret polnud, rahast jätkus, mingeid liisinguid ega kiirlaenusid polnud kuklasse hingamas,Kättemaksuamet,kohustuslik liikluskindlustuski olid alles välja nuputamata ega ahistanud inimest. Elu oli kui lill tagantjärele mõeldes. Kodulaenu, liisingut ega isegi jubedaid, röövellikke kiirlaenusid polnud kuklasse hingamas. Raha ei tulnud just palju kuid normull  äraelamiseks piisavalt kui ajakirjanikutöö lisateenimisvõimalusi leides kasutasin. Tööajal oli võimalus teha palgalisa TASS-i nupukeste tõlkimisega, vabal ajal tootsin alati talviti autorallide kavaraamatukesi vm trükiseid.Vahel ka tsensorist mööda hiilides, mille eest pälvisin töö tellijalt tihti eritasugi.Sotid olid mul väga head Signaali trükikojaga mille direktor Max Dordett läks alati ruumist välja kui ma mingist eradiilist olin sunnitud vestlema meistriga, kes oli ülimalt sõbralik ning viis mind alati kokku hetkel vajaliku trükitöölisega omast majast...Miks mul/meil mingitki  vahelejäämisehirmu polnud-ju seepärast et ikka said ühe  konjakipudeliga alati pärast kõiges kokku leppida.GLAVLIT-i esindajad armastasid ju kärakat mida palgast ei pidanud kunagi ostma.
   Kas nüüd on oodata hirmilusaid pulmi kui Sandor peab oma Meerikamaa Jutakese ikka ära võtma. Kuna on piiga ära pilastanud ning käinud teda puurimas.Aga nüüd selgus et kõrbealade põlevkivi on peenemat sorti ning seetarvis puudub meil pädev tehnoloogia. Utah,i projekt ikka kõrbeb täiega, nentis tänane raadiouudis..
Aga minu jaoks oli  veel üks uudis. Kui lööd mu kunstnikunime Neemo Poldre guugeldamisaparaati, tekib ekraanile üks ammune err-ile antud teleintervjuu.Kus ilmselged insuldi-kõnehäired küll segavad kuid jutt siiski arusaadav.Olin sundviskes, sest teised vaegurid, mu paljud head kursusekaaslased ei olnud võimelised kaamerasse esinema.Nimi pole minu väljamõeldis,see on teletöötaja eksitus kes mu kolme näitusetöö alt nime valesti tiitreisse pistis ja mind sellega õhtuses AK-s tublisti üllatas ning ehmatas.
Traditsiooniliselt mainiks siinkohal ära ka järjekordse üllatuspaugu.Eestima vald andis riigi kohtusse, kuna too oli kuritahtlikult ja ülbelt pätsanud omavalitsuse tulu kaevandamiselt,millega pilas ära oodatud lahenduse valla raskele  rahanduslikule seisule. Reformerite kirstule lisandus veel üks suuremat sorti nael, väidaks teie
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment