Thursday, December 5, 2013

Sarjast- Mida ma veel teinud ei pole,tuli mõte

et poleks paha minna piiblikooli kui sellest loost eluga välja tulen, milles praegu siplen.Et jään ellu,ei lahku uuel aastal käbedasti teispoolsusesse.Vaid tajun vajadust jääda kauemaks siia ilma. Pööramaks oma pale Taevase Isa poole ning piiblikoolijärgselt minna abiõpetajaks või pastoriks mõne väikese koguduse manu.Avastasin selle imelise võimaluse läbi telesaate, kus kriminaalse minevikuga mehest sai pärast piiblikooli Paldiski väikse koguduse pastor.Mul avaneks võimalus tänada sel kaunil moel Kõigevägevamat tema senise hoolitsuse eest minu praeguse toimetulekuseisundi eest. Vaevalt ilma taevaste jõudude sekkumiseta oleks mu tänane olukord nii hea nagu ta on. Pole ju paha kui eakas inimene ise endaga hakkama saab.Miks on mulle juba mõnda aega tundunud et kirikhärra amet mulle hingelähedane on.Ju ikka seepärast et muud valikud on elimineeritud.
Ja kuna ma seda elustiili veel viljelnud ei ole,ongi pühamehe elu minu võimalus-seda ma tõesti veel teinud pole.Kuigi elumuredest vaevatuid ja väntsutatuid tulnud lohutada juba Õhtulehe ajakirjaniku päevil, kui lugejate murede pärast tuli käia kodanike kodudes murekohti lahkamas, ka probleeme lahendamas ja südamliku jutuga kaasinimeste hingehaavu parandamas.
Lähim ülesanne on kirjutada artikkel Autolehte ühest põnevast üritusest vanasõidukitaastajatele. Klubi Unic Moto uus president Jaan Sild kutsub huvilisi Narva tehasesse, kus enne kohvilauda istumist tutvutakse kohapeal põhjalikult sõidukidetailide kroomimise tsükliga ja nähakse kuidas sünnib kvaliteet ja kui töömahukas on sõidukiosa taastamise töö mille eest tuleb tasuda.Juhtnöörid on vajalikud sest mõnelgi juhul on kodune kroomiettevalmistus olnud väär ning teinud juurde hulga probleeme, mis lõpptulemust kahjustama kipuvad.Tarvilik õppepäev,usub
teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment