Monday, July 1, 2013

Võrratu raamatuelamus Maailma otsast,autoriks Kivirähk

Ma ei suuda varjata oma hämmastust kui hästi tunneb ja teab Andrus agulirahva vestlemismaneere, ta ju lausa agulidialoogide suurmeister ning slummielu superkirjeldaja. Mina kes ma teadupärast oma hämara nooruse varase koidiku veetnud Kopli liinidel olen sellises miljöös sirgunud ning midagi sarnastki juba kuulnud-kogenud. Ning seevõrra on äratundmisrõõm suurem, eilse poole päevaga neelasin hoogsalt ära rohkem kui poole raamatust enne kui uni mu maha murdis. Täna jätkan ning tean et käest ära panna vaevalt suudan.Kui, siis vaid juhul kui Mimmiliisa minu poolt talle kingitud raamatu Maailma otsas oma kätte nõuab. Ülehomme tal tööpäev eks siis loen edasi. Lihtsa inimese väga lihtne elu ja sihker mõttemaailm - selle kirjeldamise lihtsuses peitubki võlu ja kirjamehe suur geniaalsus.Kes loeb see veendub isegi.
Minu päevateemaks ja - sisuks saab olema microcari soetamiseks vajalike dokumentide kogumine. Sest   mure majas - mõnele ei mahu pähe miks inimene vajab invasõidukit kuigi sotsametnikud on sellise abivahendi ostu kviteerinud.Mina ei kahtle nende nelja-viie inimese siiras soovis inimest aidata sest nii riigi kui suure liidu seisukoht on - peab hindama ja toetama töövõime säilimist,mitte selle kaotust.Ega muidu olekski ratastoolis Laarimardikas sattunud Eesti Panka juhtima kuigi neid omal kahel tagumisel jalal vabalt kõndivaid rahandusspetse meil ikka jagub.
Ühe mure murdsime Jensuga eile -õnnestus allkirjastada digitaalselt me klubi aastaaruanne kuna see on minu kui juhatuse liikme kohus. Ent minu arvutioskused sellist kõrgpilotaazi teha ei võimalda.Ja tuligi abi paluda pojalt nagu ka eelmisel korral.
Praegu ootan meilivastust meediaärimees Mati L-ilt, kellega koos asutame me klubi ajalugu kirja panema.Kaks esimest alguspointi on vaja kännu tagant veerema saada.Esmalt kohtumine ja intervjuu hr. Koldrega kes suveks Ameerikamaalt siia saabunud.Ka Raplasse sõit kuidagi soiku jäänud,kus pidime käima kohtumas e-raamatu eksperdiga.
Nii et midagi peab ikka soolas olema et nahk turjal  vintske püsiks
kinnitab teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment