Thursday, July 4, 2013

Eesti uurivast ajakirjandusest pole märkigi

ega ka ühtki halli või muud värvi varjunditki.Seda hoomas igaüks kes luges väidetavast EPL eksperimendist kus keegi P. P. kui loo autor kinnitas end olevat teinud eksperimendi ning sõitnud teel väljapuhkamata sohvritega kaugliinibussiga Riiast Kölni ja tagasi. Täna ta mulle küll kinnitas et just nii oligi... Mina, vana auto-ja transpordiajakirjanik, vaid imestasin kuidas tuli keegi piiga selle peale et omapäi ja ise tuvastada  nii julm rikkumine. Näinud piltide juures foto autori nime Hendrik Osula, aimasin miskipärast, et siin on mängus on Eesti kroonimata bussikuninga Hugo Osula karvane käsi. Mees on ju konkureeriva Luxekspressi omanik ning bussifirma Sebe põhiomanik. Ju oli tal vaja oma rivaale, noid pagana  saldejumpse uputada, et ilmselt oma pojagi-kui see ikka oli poeg- mängu pani.
Mis puutub siia uuriv ajakirjandus,küsite.Vat toimetuse vastutavam töötaja võinuks teada et Osula nimi tähendab Omnibussi.Ja selliseid ilmselgeid traagelniite oskama vältida millele eelpool vihjasin. Kui selle pildi autorsus oli toimetuse eksitus,siis minu vabandused asjaosalistele siinkohal.  
 Ootan põnevusega millal ja kuidas saan kokku mulle vajaminevad paprid mopoauto taotlemiseks. Midagi on lahti Mulgi motoäriga et ei suudeta mulle saata hinnapakkumist M.Go peale kuigi kahel korral olen küsinud. Ega  pea ometi Viljandisse sõitma,kuigi Finljandias juba käidudki.Hoolega uurin vabaõhulavastuse graafikuid sest niiväga tahaks noore Baskini teatritükki näha.Senised on olnud pehmelt öeldes vaimustavad nagu viimatine Mesallianss ses mõisa vanas  lehmalaudas Keila taga. Kus olnuks veits jahe kui poleks vaatajaile lahkesti jagatud pleede miska saada nahavahe soojaks.Ka baar töötas kus pakuti kohvikõrvaseks imehäid kodupirukaid ning kõrvale pitsike brändit neile kes polnud auto orjad. Nagu mina, insultiohver.
Autoehitajat Leivategija Matit ootan homseks külla.Et pidada plaani kuidas pärast ostutehingut saada m-auto isikupärasemaks, pista kohale laekonsool ja uus suunalüliti,ehk isegi kaks udukatki. Disainikleepsud on juba välja mõeldud-need tulevad valged nii ette kui taha.
Kohe teine tunne ja elurõõm valdavad mu hinge kui tunnen et midagi on veel ees,midagi oodata.Sest istuda edasi ahjutagusena vikatimeest oodates on hirmkurb ja mõttetu, võtab tujutuks kohe.
Eluisu ja -mõte ei tohi kaduda, unustusse vajuda
toonitab teile paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment