Sunday, July 7, 2013

Kas läbimurre mu invaepopöas või kuidas

Just nii tahaks küsida oma suures üllatuses kui sain meilivastuse Vootele Hansenilt, Inimõiguste instituudi peamehelt. Lugu oli järgmine-lugenud ajalehest et Silvergate käilakuju Meikar lahkub tolle instituudi nõuniku kohalt,saatsin päringu -kas on võimalik,et eluaegne ajakirjanik võiks sobida neile nõuandjaks kuigi on insultiinvaliid ning lonkab tugevalt. Ega ole ühegi erakonna liige, seega parteitu. Viimane lause oli vihjeks neile kes teavad et partei omi poisse soojadele kohtadele sokutab. Vootele sai ilmselt vihjest aru ning vastas, et parteitu võiks sobida küll kuid nad tulnud just arusaamisele et Silveri koht koondatakse ning sellest tekkiva säästu arvelt saaks rahastada mõningaid  pooleliolevaid projekte...Järelikult oligi tuline õigus neil,kes arvasid nagu minagi et mehel tänavalt pole sellisele soojale ametipostile asja.Ja kuna väärilist parteilast, ei broilerit ega tublit penskarit ei leidunud, tuli nuputada küsijast vabastav lahendus.Mina kui uuriv ajakirjanik luban et kui siiski on lähitulevikus vaja kedagi Meikari kohale hõlptulu teenima panna et peavoolupartei maksud tasutud saaks, siis mina selle story ka esseeks kirjutan. Ning Postimehes avaldan.Et paljastada nimelt mulle serveeritud häbitu vale nagu poleks neile enam mingit nõunikku vajagi.Hea nõu on alati kallis, aga kas just minusuguse vabatmehe ja vabamõtleja käest, see on iseasi.
         Läbimurdeks nimetan olukorda vaid seepärast et esimest korda vastas mulle ametiisik pärast mitmeid mu reageerimisi  mitmesugustele tööpakkumistele.Peapõhjus oli vast see, et märkisin ära oma liikmelisuse Eesti Ajakirjanike Liidus ning pealik hakkas pelgama et suure purustusjõuga vennaskonna liige kukub kaevama sügavuti ning tekitab pärast hulga probleeme-parem ikka tülikast küsijast kuidagi soliidsemalt vabaneda.Kui inimest ei tea-tunne, ei julgegi mingi töösuhet alustada. Tugevat parteilist soovitus kah taga pole, mine isahane tea.Kuid Google ja Facebook ju leiutatud, mine mees ja uuri kellega tegu, julgen soovitada. Aus ja avalik meesterahvas nagu ma olen, kõik ju lausa peopesal.ARK ja Maaleht võivad kah soovitada et pole konfliktne ja tuleb tööga toime.Iseasi kas ma oma praeguse elujärje juures üldse töökohta vajakski.Kuid tore ja innustav vaheldus oleks igaljuhul, uus väljakutse nagu usub väsimatu ideede generaator
see teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment