Tuesday, April 30, 2013

Meil on aega veel,meil on aega veel...

tõdesime täna koos mu raviarst dr.Pokkeriga, kes teatas mulle ülirõõmsalt uudise. Pärast toda esimest keemialaksu on mu PSA langenud kolinal - neljalt tuhandelt ühele.Järelikult on ravisuund õige ja mu köögis pesitsev tabletikuhi,millest tubli pool järatud,toonud vajalikke tulemusi.Koduapteeki tuli tänagi täiendada, sest protseduurid jätkuvad. Juba 21. mail saan kolmanda kemiseerimise. Üldse olevat neid kolm või kuus vastavalt vajadusele nagu medkirjandus pajatab.
     Veel rõõmustavat.Kui teate ärkamisaja sloganit Eesti pole suur rahvaarvult, kuid saagem suureks vaimult./Loodan, et mäletan ikka õigesti/ Ent nüüd hakkab see ulmemõttele sarnanev ometi teostuma. Juba on mitmedki maailmakuulsad IT firmad kolinud oma tegevuse Maarjamaale,sest on ka põhjust. Kübersõja- vastane keskus oligi vist esimene pääsuke mis kajastas Eesti patsiga poiste nutikat tööd. Siit see NATO kaasaegse lahingutegevuse vastasrinne ju üleilmselt alguse saigi.
Ameerikamaale ja mujalegi on meilt liikunud mobiilse parkimise korraldamine,mis tulnud paljudele uudiseks.Seda, et Skype on siin sündinud teavad juba miljonid inimesed.Nüüd tekkis ka täiesti uus teema uuem internetipangandus e. rahvusvahelised rahaülekanded ja maksed internetis. Finantsteenus lausa  inimestele, mitte pankadele transferwise.com/jobs
Nii kaob pangaisadel see julm rahalüpsivõimalus.Veel nutikaid lahendusi-tunnipõhine autorent Tallinnas läbi mobiilioperaatori,äsjakuuldud mobiilipõhine jalgrattalukustus.Midagi oli veel,kas mitte bussipileti ostmine mobiiliga ning muudki nipet-näpet, mis mujal laias maailmas senikogemata ning teadmata,nagu ka digiretseptindus näiteks.On ju väikeses riigis,mis eriti ei hiilga loodusvararikkusega,ainuõige lahendus panustada inimvaimurikkusele.Kui kutsutud ja seatud seda rohkem mõistaksid,oleks me tulevik hoopis helgem ja sada tuhat eestlast aastas ei valguks oma põliselt kodumaalt enam mujale,kus elutingimused ja palgad hoopis inimväärsemad.
Huvitavat ka.Mu väidetavast insultist räsitud ajus liigub ikka huvitavaid mälestuskillukesi.Loen täna tohtri ooteruumis venekeelse Postimehe reklaamilisa ning avastan Honda mootorratta reklaamis Tvoi novõi SPUTNIK ZIZNI.  Ja kohe järgnes vaimuvälgatus punaarmeest, paljukuuldud Odessa blatnoi- laulukesest
Na Deribassovskoi otkrõlasja pivnaja, tam sobiralasja kompanija blatnaja, tam bõli devuski Marina, Roza,  Raja, i sputnik zizni Zora Zmuravoz.
Näedsa mis kõik kunagise sõjardi kupli all peidus,üritas ju laulumees,sõbralik õlekarva juuksepahmakaga distiplinaarpataljoni vene poiss mulle kitarrimängugi õpetada,sest sõnad sain selgeks.Kuna mul kauges  koolipõlves mandoliinimäng ei sujunud,polnud ka kitarre minu pill. Äkki oskaks ma hoopiski klaverit mängida, ei tea ju, pole ju kunagi proovinudki...
Aga suupillimängust unistab ikka
teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment