Friday, April 19, 2013

Ajalugu talletab mu tänase päeva,sest on ka põhjust

Tohtri soovituse kohaselt ajas Mimmiliisa mu kupli nulliga paljaks, kuna polnud lootustki ei karvad pärast järgmist keemialaksu alles jäävad. Juba hommikul kui kammi sisse lõin rippus piide küljes hirmkobe peotäis mu hallikast juuksetutist.Nüüd on mu koonuehitus sama naljakas kui oli Hiiult nekrutina rongi peale minnes novembris 1966.Peris jubee, kui lühidalt väljenduda.Sportlandist rebis mu lahke abikaas spetsiaalse pearäti mis kuplit katab, sõlmega kuklataga.Must nagu ma tellisingi. Ent Põrguinglite või motoklubi Bandidos oma oleks kobedam, sellega võiks oma klubisemude ettegi astuda kui järgmine koosolek tuleb.Ma küll ei tea täna kuidas seda hankida, aga ehk mõtleme veel...
Hommikule mõeldes - see algab mul tablettide ja kapslite manustamisega.Esmalt maohoidmise kapsel,siis üks Brasiilia ja teine India vähitõrjekapsel, seejärel haiuime kergelt kalamaitseline kapsel,mis peab liigeseid tervendama...Tavahommik muud ei nõua,sest vererõhutabletikesi ma igapäevaselt ei sisesta.Muidu lööb jälle neerud sodi täis.Õhtune värk on neurontiin ja tramadool.Et närvivalu summutada.Mõjub,ei saa kurta.Millega lugu tegelikult lõpeb, teab vaid Tema seal kõrgel.Minu ülesandeks on lahendada päev korraga.
Pojukestele lunastasime täna Rocca keskusest uued särgid, Annale mõeldes otsin internetist aiakiike millega teda rõõmustada kui piiga maikuuus taas Luksemburgist laekub. Vanaisa rõõmud, lõbus vaheldusrikas elu...On muidki mõtteid-teisipäevaks vaja rattavahetus tellida,sest edasi naeltega asfaldil põristamine toob rahamaitse suhu. Siis toome talverattad küll koju,sest rehvihotelli jätta pole mõtet-on talvehakul tagasivahetus lihtsam, saame Kadaka teel hakkama, pole vaja Faktoautosse sõitagi.
Remark.Just tuli teade,et Bostoni pommipanijad olid tshetsheenid.Nüüd terendub mulle välja käidud lubadus viisavabadusest  Venemaaga, millega flirdib me uus suur liit.Kui poolgi kriminaalsest Venemaast vabadusse pääseb,ei viitsi laisemad Balti riikidest kaugemale minnagi.Kukuvad siin oma õigust ja õiglust taga ajama. Et kuidas siis nii, seltsimehed. Alles olime kõik ühtviisi vaesed, kust teil nüüd sihuke rikkus, andke ikka pool ära, meie ju ka eurooplased. Putin ise ütles...
        Ja vaadake milliste autodega sõidate. Nam toze naado, kaua me Ladadega jahume.Peame vist astuma kõik kaitseliitu ja muretsema relvaload, usub teie ekssõjamees, armeeteenistuse läbinud
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment