Saturday, April 27, 2013

Kevadiselt sportlik laupäev täna

oli mu pojal Jensil,mittte minul.Sest noorel mehel oli tahe minna värsket golfimuru proovima,kätt ja silma treenima.Mina seevastu jäin lapsevahti,sest Mimmiliisa ronis tööposti otsa ning pojukesed tulid minu hoida.Lõbus oli meilgi,Sebastian nõudis minult üha uute autode joonistamist ja muudkui värvis neid andunult.Patrikki ei suutnud jääda eemale suurest maalritööst.Kuigi peagi tüdines ning nõudis mu arvutist delfi mängude avamist. Ma,p teadnudki mitte, et laste mänguportaalist avaneb vallatu pildike kahest napilt riietet kompleksivabast /vist/ Narva neidisest.Patrik, selliste vaatepiltide vaimustunud imetleja, hakkas kohe suurest rõõmust kilkama ja lootis hiirega mööda plixide strateegilisi kohti jalutades neid rintsikuist ja püksikutest loobuma sundida...Aga seda rõõmu lastemängude loojad pole mitte võimaldanud, mina näit.   olin  valvel et vajadusel kohe arvuti kinni panna. Samas oli mul heameel nagu Erki Noolel, et mu pojuke ei tunne mingit huvi praktiseerivate homoseksualistide harrastuse vastu.Vaid ilmutab õiget orientatsiooni ega ole hälbinud rajalt.
Vaadates Venemaa avarustel kulgevate autode pardakaamerate salvestatud õnnetusi jutuubist,imestate kui tihti hälbivad rajalt sealsed roolihoidjad. Pauk paugu otsa kui piltlikult väljenduda.Võiksin lausa panna diagnoosi miks sellised asjad juhtuvad.Nii selge on kõik-elementaarse sõiduoskuse puudumine,ähmane ettekujutus ohutust pikivahest,lausa olematud teadmised autode tehnonõuetest ning veoautode koormate kinnitamisest,veoautojuhi töö-ja puhkereziimist jne jms.Seda et kiirus tuleb valida vastavalt sõiduoludele ei tea kah keegi. Lume-või vihmasajus, uduga või öösel lennatakse surmapõlgava kiirusega ja ikka otse sülle vikatimehele,ka igal ristmikul iga fooritulega. Surematu mentaliteediga inimeste rohkus autoroolis on ikka hämmastav, et mitte hullemini öelda. Neid salvestusi kaedes imestan iseenda hulljulgust, kes ma Ukrainamaal ja punavenes olen julgelt roolis istunud, ja mitte vähe.
Kel vähegi võimalik,ärge kolage tsikli või autoga idapiiritagustel aladel,piirduge Balti riikidega,kus teil  ellujäämisvõimaluse tõenäosus suurem,tõdeb teie
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment