Wednesday, April 3, 2013

Videovõtteile panime täna punkti

      Minu eilses sissekandes viidatud eluloosalvestus sai täna joone alla elik punkti lõppu. Lisasin mõned seni meenutamata markeeringud elatud päevist ning loodan, et musta materjali läbivaatusel tütrel seda va puhast lühifilmi ikka jätkub kui hoolega monteerida.
Ka eilsest oleks väike remark tagasivaatena,Kui köögis õhtusööki serveeriti,hoomas Patrik ühtäkki Mimmiliisa punast juuksetukka ning hüüatas vallatult-Mimmi,sa oled nagu see punapea Ameerika filmist. Millal naisi tähelepanelikult uuriv noorsand on näinud telesarja Married with children kus Al Bundy abikaasa Peggy oma vallatusi teeb, seda ma küll ei oska arvata...
Muide, kui salvestus kotis, nagu kinomehed räägivad, tuli mulle üks huvitav mõtteke - aga mis siis kui see jääbki minu viimaseks nö avalikuks esinemiseks.Siis on vähemasti pere-elu uurijail võtta midagi konkreetset ega pea ajama järge arhiivides,kuhu minu kohta killukesi suurt justkui sattunud pole.Internetiavarustes on küll Miss Estonia lugu ja klubi Unic stoori või history kui tahate.Aga et pressiohvitseri enese isik pole see keda vaja tähtsustada, olen pigem hoidunud varju, tegutsenud nö halli kardinalina. Kes osavalt põimib niite kuid ei ilmu ajalooareenile oma täies ilus ja hiilguses.Tagasihoidlikkus kaunistab inimest,olen alati mõelnud ja oma kreedoks pidanud.Usun, et olen oma pealikute silmiski seepärast olnud rohkem hinnatud,kuna olen neist  enamusele kõned ja tekstid avalike esinemiste tarvis valmis sehkendanud, mida nood siis aplombiga ette kandnud, kunagi mind korraliku palganumbriga tänamast unustamata...
           Ainult transpordiminister Vähjatiit oli erandiks, kes minu pikema ning sisuka artikli oma lauasahtlisse pistis seda tööjuhendiks kutsudes ega teinud teist nägugi, et Rahva Hääl oleks selle suure ministeeriumi pressikeskuse juhataja enda sulest ilmunud artikli eest käinud välja kopsaka, vähemalt kuuesajarublalise honorarisumma.Mille Silmeti-isand mulle tänini võlgu jäänud.
Kas teie annate andeks oma võlglastele nagu seda teeb teie ustav
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment