rahva elujärge parandada igasuguste NLKP KK pleenumite otsustega.Ehk paberil.Nüüd jõudsime tagasi alguspunkti, mõtlesin kui raadio teatas pommuudise-Eesti auklike teede parandamisvõimetuse tõttu tuleb riigil alanda teedele esitatavaid normnõudeid. Mis eriti kummaline selle teadmise taustal,et tänasedki,aegunud normid põhinevad aastal 1980 kehtinud NSVL teedenormatiividele.Kui madalale võime langetada lati ilma inimkahjudeta, küsin. Sest juba hädaldav kindlustusseltside liit peab sellegi nöögi alla neelama.
Või oli tänane liigutus vastulöögiks opositsiooniparteile, kes kaebas riigi kohtusse nirude sõiduolude pärast.Kui vastust teab vaid tuul, ärge mulle helistage, kirjutage ega joonistage, palun.
Teinegi uitmõte samalt pinnalt.Väsimatult raporteerivad mede riigiisad Brüsselile kuidas Eestis toimib õitsev ja kõikiabistav sotsiaalsüsteem.Vaid kiuslikud leheneegrid ja Kangro-nimeline daam puistavad vastalisi fakte, nüüd juba ka ajakirjanik Andrei Hvostov. EPL kirjutab Narvast,kus suurperele jääb elamiskulude järel igale pereliikmele 7 /seitse/ eurot kuus...Kuna täiskasvanud poeg leiab aeg-ajalt mõne juhutööotsa,ei saa sotsamet neile maksta toimetulekutoetust.Vat siia ongi koer maetud.Kui poliitikud kinnitavad et riigi abi peab olema vajaduspõhine, siis vaid nii saabki rahvast toetusrahast eemale peksta ja riigile miljoneid säästa.Sest ega tea, milline lõunaosariik varsti meie rahalist abi palub,olgem valmis kõigeks.Siis jälle tore rikaste ja ilusate seltsis vahuveinipokaale kõlistada ja rohkeid tänuavaldusi vastu võtta.
Loodan,et ma pole rohkem sarkastiline kui parasjagu vaja.
Kuna meil poliitikud ja seeläbi ka seadused on ostetavad, poleks imekspandav ka järgmine mõttekäik.Kuna tunamullu jäi Soome kontsern Neste Tallinnas vahele lubatud oktaanarvust madalama näiduga bensiini müümisega ning tankla aparaadid plommiti kinni, on ka teine lahendus.Teha paberil autobensiini oktaanarv tiba madalamaks kui 95 või 98 ja ongi JOKK olukord sündinud.Ning mida ikka kihutada auklikel teedel, piisab ka vaiksemast lennust aukude kohal.Sest tänavad näevad välja nagu pärast vene pommilennukite lahkumist 1944 märtsis.
Kas reformerite võimsale tõusule kaasa aidanud summad olid tõesti idapiiri tagant,tahaks teada.Siis mõistaks miks Eesti ei taha kehtestada raskeveokimaksu meie riigis sõitvaile muulaste koorma-autodele.Meede oleks abiks teede remondiks vajamineva raha kokkukorjamisel.Aga kui selle raha eest on jagatud häid lubadusi, siis muidugi ei tohi lepingut rikkuda.
Lubage mistahes raha eest vaid seda,milles olete ka tulevikus täiesti kindel
soovitab paadikapten Neemo E Poldre
Tuesday, April 23, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment