Sunday, April 21, 2013

Õhus lendleb küsimusi nagu kollaseid lehekesi

me koduaia ukseesise uhke kasepuu päält sügiseti.Mäletan kuidas mu isa pistis kasevitsakese läätspuuheki veerde, öeldes-las ta siin kasvab,kunagi hea lastelastele kasevitsu murda...Olin siis alles tehnikumipoiss ning mõtlesin,et vat kus taadul ikka ideed. Minu lapsed, nii poisid kui tüdrukud kasvasid praktiliselt ilma selle kase abitagi täiesti toredateks ning asjalikeks inimesteks.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma teile rääkida,vaid kevadõhus lenduvatest valusatest küsimustest
A. kuhu kadus raha, see PEP-i 10 mln USD ja VEB FONDI 24 mln riigi raha, mille susserdajad vasakule vinnasid ja Jürgen Veberi silmamoondajalikul kombel ära kaotasid.
B.kust tuli raha, millega Kranich suurte poiste Tartu hämarfirma R-Hooldus pangaarvet toitis.
      Nagu veneajal kombeks,tuleks nüüd ülestõstetud küsimusi uurida,vaagida ja kaaluda,siis arutada ja/või arhiveerida, pärast tõrjuda, maha matta, ära peita, unustusehõlma saata etc.jne jms.
Mis veel antud loos tähelepanu äratas-me tubli juhtpoliitik ja tema kompanjonid pole raatsinud tibakesti oma rahadest investeerida kriisisituatsioonide lahendamise koolitusse. Muidu poleks saanud juhtuda et häbipuna palgeil reporteri eest põgenev Vuntsi Siim lihtsalt siilionu pomina saatel vudima pistab,vaid õige vastus olnuks kui varnast võtta
Jaa,see on huvitav küsimus, olen isegi mõelnud et tahaks vastust teada. Teeme nii, et jätate mulle oma numbri, ma paari päeva pärast, kui olen vastused saanud, annan teada...Selle ajaga annaks ju üles lõõtsuda mõni uuema  skandaalikese vastaspartei pihta, kogu lugu kaotaks aktuaalsuse ning uued motiivid tooks uusi muresid juba teistele inimestele-.Koolituse praak, poisid,muud ma ei ütle.
Küllap ei tohiks praagiks nimetada Alo ja Hele Kõrve punast pulmaautot Volga  GAZ-21,mis suisa valede juppidega dekoreerit ja väära värvitooniga ehit.Nagu juba märkisin poleks tohtinud põdrakuju kapotile pista ning vale liistu ega embleemi kasutada,sest tollel mudelil oli kapott puhas kui imiku pepu.Kui aga kultusvolga seondub mõne inimese mälus vaid põdraga,mis liiklusohutuse nõuete kohaselt hiljem ära jäeti, sest muidu poleks saadud autot eksportida arenenumaisse maadesse,pole miskit parata. Auto oli äsjasel Linnateatri heategevusoksjonil ning jäigi müümata.Ma kahtlustan ,et pärast kuulutuse leidmist Volga klubi foorumist loobus nii mõnigi asjatundlikum huviline, kuigi minu juhitud seikadele seal tähelepanu ei pööratud.Mina peaksin naasma oma põhiarmastuse-mersu teema manu.Ning uurima Soome sõpradelt,kas Olavi Kiprianoff ei plaani müüa oma belebeezi SLK kupeemersut kuuekümnendate algusest, mille soetas Ameerikamaalt ning mis pole meie kandi teede talvesoola näinudki...
Kui pärast jaani veel jalg tatsub ning suu matsub, naaaseb teema ligi tagasi
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment