Thursday, August 2, 2012

                                                      Vähihooaeg
algas mul tänavu tavatult.Kuid nõrganärvilistel ja lapseootel naistel ei tasuks seda peatükki lugeda.
             Nimelt sattusin ma pärast perearst dr.Kõressaare määratud analüüse tema kolleegi  jutule Keskhaiglasse,kes määras kompuutertomograafia.Seal selguski,et mingi lobster või krabi mu organismi pesa teinud. Polnud pikka juttu-edasi 26.juulil Mustamäe haiglasse,kus olin hommikul k8.30.Veerand tundi hiljem neelasin juba vene maasturi UAZ-469 spidomeetritrossi,tohtrite kõnekeeles mõõka,mis tegelikult üks jube sond.K9.00 toimus nö Dracula-test,mil minust imeti välja x kogus verd.Mind toimetati ratastoolis naisteosakonda 6.korruse 6.palatisse.Oletan,et need sildid olid väljamaa spioonide eksitamiseks,sest mul oli küll täielik meestepalat.Kolm eksmeremeest nagu mul tavaliselt naabreiks-üks pootsman,üks motorist ja üks madrus.Lahedad vene mehed,kes olnud kas allveelaeval,Hiiumaa praamil või vedanud Aafrikast punast puud, kohviube,kakaod ja kookosõli vene rakettide kütuseks.Kui mind parajasti vähipüügiga ei piinatud jätkus meil muljetamist kauemaks.Siis toimetati mind taas ratastoolis kui kuldpatsienti esimesele korrusele, kus kena daam Marina, ilmselt Voroshilovi laskur,tulistas mu eesnäärme pihta nö tagaukse kaudu lugematul arvul üksiklaske, et lobsteri küljest proovitükke lahti saada.Paugutamine käis soft-air püstoliga vist,sest nii lasud kui ubinate märklauda sattumine olid nii pagana tuttavad mu kodusest ja Hiiumaisest lasketiirust.Kui laengud otsa saanud,teatasin Marinale,et mul kodus kolm sarnase toimega laskeriista kuid pole kunagi inimeste pihta tulistanud...Naljad ses surmalemääratute majas pole vist kohased-slaavitar ei naeratanud üldsegi.Mina ei lasknud tujul langeda,sest kurvastamine ei aita sugugi.Pigem katsusin kõike võtta eluterve huumoriga.
Sest olin enne päristohtrite kätte sattumist käinud sõbra soovitusel imearst-selgeltnägija Guido juures. Oli omamoodi kogemus kui sinust vaadatakse nö duubelluup-tomograafiga/roostevabast raamile kinnitet kahe ülisuure suurendusklaasiga/ LED-lampide valgusel lausa läbi.Selguski pead uurides,et ajuripats olla vajunud ning kui jätkab ja puudutab närve,võin hakata käimagi.Samas-siseorganid olla puhtad,kuid liited paistavad nimmekohas ribidel selgroost vasakul ja ka rindkere esiküljel.Selgituseks- Guido kaks luupi elik suurendusklaasi olid desserttaldriku mõõtu ja ülivõimsad,lisaks vanaonu imettegev silm.
      Ühtaegu kardan halvimat,kuid tahaks loota parimat.XX saj katkuga võilemine on tohtreile nagu leiva suhupistmine. Kusjuures valmistudes teiseks insuldiks olen andnud oma parima,et vajadusel kai küljest otsad anda. Paadikapten Neemo E Poldre
nutikas meremees nagu ma teil juba olen.
P.S.Eile olid pojukesed meie hoida.Patrik tabas köögipõrandalt ämbliku ja Beriti toodud roosiõite sees elas tigu omas karbis.Oskas seepeale küsida KAS TEIL ON SIIN MINGI LOOMAAED VÕI MIS.  Pärast sõitsime Mustamäelt koju kui välku lõi.Sebastian märkas ja hüüatas NÄE,SEALT VILGUTAS. No pole nende vaimukustel piire,ole vaid mees ja märka oma humoriste.

No comments:

Post a Comment