Sunday, August 12, 2012

Alles ma kiitsin siin end
et notsukuularite söömises pole miskit erilist.Aga eile õhtul ma sellega eriti toime ei tulnudki-okserefleksi pressis maost.Täna hommikul alustasingi maorahustustabletist,misjärel pigistasin teatud koguse sisse, olles enne sundinud end mõtlema-selles peitub sinu paranemine,poiss.Mu kõnnak on midagi Charlie Chaplini ja Hercules Poirot tippimise vahepealne sebimine.Esimesel puhul on abiks vanahärra von Stackelbergile, Kalvi mõisahärrale kuulunud hõbemonogrammiga patseertok Pean tõdema,et rendimõisade pidaja Polbergi pojapojale passib see imehästi. Kuigi mu condition võiks poole parem olla..Samas ei mahu pähe,mis ühtäkki juhtus.Olin ju tosin aastat peale insulti elanud ja longanud ilma igasuguste valudeta.Nüüd kolavad valupinged mööda keha nagu polkovniku lese kuulus hulkuv neer.Vaid valuvaigistid suruvad mu piinad nurka. Paha on see,et eriti ei saa istuda,astuda ega rahulikult lamadagi.Unerohutabletiga magan õnneks rahulikult terve pika öö.Lõpetaks selle vanaonu terviseteemal jutu kindla teadmisega-küll lahkamine näitab, kumb valdab tõde. Kas mulle loodusravi määranud Guido või krabilistega tegelev erialatohter Jaan Tepp.
Aga polegid hullugid.Raskused selleks ongi,et nendega maadelda.Ja veidike tempot tagasi tõmmata.Eilegi lähetasin oma Mimmi erisaadikuna Moonisse vennakese poole kus ootas õdus laupäevaõhtu ülihea toidu ja hästivalitud veinidega.Sest kui sa ei istu ega astu ja gurmaanlus jäänud võõraks,tuli lükata tagasi ka Ksenia kutse me terrassile,kus nad võõrustasid Piiterist saabunud külalisi.
Õnneks aitab raamatute lugemine põgeneda teise maailma,just lõpetasin Ameerikamaa kriminulli julmast sarimõrvarist,ekspolitseinikust.Kes oli kurikaval tänu õpitud ametile,kuid noor leitnandineiu võttis ta lõpuks ikkagi vahele.Kahe autori raamat Teine katse oli kirjutet nii kaasakiskuvalt,et vahepeal oli mul tunne, nagu vaataks filmi. Soovitan teilegi -kui see maailm tundub kas julm või kuri,haarake mõni raamat ja põgenege teise.Kindlalt on selles veendunud teie
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment