Friday, June 11, 2010

EestiPoiss

Eluratas veereb rahulikus roopas.Eile sain oma pargimaasturile-oh mis ropp väljend-uue esiklaasi Mustamäelt firmast Autoklaas nr.1. Selle müüs klienditeenindaja nimega Külli Kaldam,kellega suhtlesin paar päevakest varem telefonitsi.Ega jätnud autot sisse viies ütlemata,et tänu tema heasoovlikule ja kliendisõbralikule lävimisele jäin just selle firma pääle pidama.Olid kuidagi usaldusväärsem,lausa tahtsid seda teenust müüa,ütlesin.Olen ju autoesinduse pii-err juhi ning koolitusjuhina harjunud eristama head vastutulelikkusevarjundiga sõbralikku suhtlemist.
Hinnad ju turul enam-vähem tasakaalus,midagi erilist te ei pakkunud.
kuid jäi mulje,et liiga mulle ka ei tehta...
Tänase vihmaga selgus ka,et uus esiklaas ei laula nii jubedalt kui ruudupühkurid liiguvad. Eelmine ei lubanud raadiotki kuulata kui kojamehed siblisid. Mõtlesime Liizaga et Boschi klaasinühkurite viga ja et mul polnudki mõtet osta turu kallimaid millest lootsin parimaid.
Kaesin õhtul ka klaasipaigalduse arvet ning selgus,et olin
k-kohukeste issile loovutanud kaks õlut Tallinna müügimaksu näol. Mille pean nüüd lisama vana Savisaare pere miinusarvele. Mäletatavasti jäi ta eelmine naine Vilja mulle võlgu kümme-kaksteist tuhat boonust,mille toona olin ära teeninud ajakirja EluPilt levijuhina.
Kuna siirdusin tehnoülevaatust tegema Termaki punkti,suutsin toimetada selle nö tehnoeksami pensionärihinnaga 300.- Seevastu
Keilas Kulli punktis oleksin tasunud 520.-
Muide,tänane Luigepoju Expressen soovitab ka,kuidas pääseda Etsi-nimelisest ostlemismaksust: tuleb lasta arvele kirjutada,et ostsid keskerakonnale reg.nr. 80053370.Pean seda ka Jensule teatama-saab poeg siis soetada sillutisekivid koduaeda lausa kasti õlle jagu odavamalt. Muide Loomaaia toiduraha haarasid K-kohukesed ära, et TallinnTV püsti panna.Söögiraha number oli kümme miljonit,TV kulu koguni kaksteist. Nii et Kalamaja elanike äsjasel karistamisel parkimismaksudega oli kesikutel tõsi taga:kusagilt tuli ju puuduvad kaks miljonit leida.Reiljani teha elik raha rikkurärimeestelt välja pigistada nad värske keissi taustal justkui ei söandanud.Ja see on tõsi mis tõsi,et kalamajakad hakkasid Tema Pühadusele vastu:tõusid kui üks mees tagajalgadele ja kaitsesid oma rahakotte mis jaksasid. Vana Hundisilm esimese katse jättis pooleli,lubades mõne aja pärast teema taas püsti ajada.Nojah,ega,s rahamure kao ja las inimesed teenivad.Suveaeg ju,saab taara kogumisega endil hinge sees hoida ja kroonikesi kõrvale panna.
Kui issil kitsas käes,küll küsima tuleb...
Justkui Putinile mõtlemisaineks Ameerikamaalt,otse Californiast kohaletellitud merejalaväelased jätkavad lahinguharjutusi Eesti kaitsejõudude metsarohkeil poligoonidel ning on eriti vaimustuses meie soodest.Küll aga pole suuremas vaimustuses oma eestivaenuliku hoiaku poolest tuntud kohalik vene press.Kes avaldas muulaste ajalehes terve külje pikkuse loo välismaistest sõjameestest Eesti pinnal,pistes illlustratsiooniks bikiinides neiu. Kui silmasin seda 33. bussis tädikese käes,tundsin omamoodi rahuldustki,et Aaviksoo poiste provokatsioon oli tabanud hella kohta.Mis nad siis aina harjutavad oma Pihkva dessantdiviisiga Eesti taashõivamist? Ja juba üsna mitmel suvel,va sõjaõhutajad.Kes tavatsevad võidelda rahu eest nii,et kivi ei jää kivi peale.
Lapsed,ärge seda kodus järele tehke!
Ja nautige suve kuis jaksate.
Parimatega
teie Neemo E. Poldre

1 comment:

  1. Tere,
    Mul on suur rõõm ja üllatus lugeda enda kohta kiitvaid sõnu selles blogis.
    Eks mulle meenub nii mõnigi meeldiv klient, kes minu teenindusega rahule jäid ja see toob sära silmadesse.
    Paraku ei tööta ma selles firmas enam, kuid olen siiralt rõõmus, et minu kliendisõbralikkust on märgatud ja see ka üles üles tähendatud.

    Parimate tervitustega,
    Külli Kaldam

    PS! esimene "comment" läks kuhugi kaduma, võimalik, et nüüd tuleb topelt :)

    ReplyDelete