Thursday, July 31, 2014

Tohtrielamusi täis päev oli mul täna,hommegi pean tegus olema

Lugu algas sellest et oma puhkusel viibiva raviarsti õele teatasin et huvitun valuraviarstist.Nädalat kolm ootamist ja ennäe-juba kell kukkuski.Vahepeal maadlesin pealetungiva närvivaluga,miksisin kõiksugu tabletikesi ja saavutasin  tükati suht rahuldavaid tulemusigi.Spetsialisti kaasamine oli siiski hädavajalik.Pean tunnistama et dr.Sillaste ületas mu kujutlusvõime piirid heast tohtrist.Tal oli aega süüvida mu haigusloo detailidesse mis arvutis kirjas.Samas diskuteerisime minu  juba kasutatavaist pillereist ning sellest kuidas edasi.Daami hoolivus,empaatia pluss asjatundlikkus tulid esile iga hetk. Algul teatas ta et kuna olen uksetaga piisavalt oodanud vajan tabletikest mis mu närvivalu ära peletaks. Juba oligi mul piller suus ning veetopsike käes,millest oli tõesti abi kui lahkumisaeg käes-jalg toetas astumist kui muiste.Vahepeal oli juttu sellestki et kuna mulle tehti täisdiagnostika piisavalt ammu oleks edasise valuravi tõhususe nimel vaja seda korrata.Nii jäigi et kui mu tohter puhkuselt tagasi, tuleb oluline asi kõnealla. Lahkumisel tundsin siirast rõõmu et mitte kõik head tohtrid polegi Soomemaale pagenud...
Remark 1.Keegi DIAGOMEZi nime taha varjunu annab teada et olen Hollandis,Haagis juunis 2014 võitnud miljon euri.Võit tuleb claimida kuni 15.aug.ning teatada Staatsloterii manager Anna Gildale Meenus pättusehoiatus, et kui pole mingit piletit ostnud ei saa olla ka võitu..
Remark 2.Kuna sm Putin andis välja seaduse et sohvrid kel kasvu vaid 1.50 ei tohi edaspidi istuda veoauto-ega bussirooli..Keegi interneti-irvhammas punavenest täiendas seda,väites et küllap sellised väiksekasvulised tohivad edaspidi lennata vaid kureparvede ees...
Homme on siis see kurb päev kui läheme metskapten Kaljuga klassiveli Jaanusega hüvasti jätma. Pärnamäele, sest sinna viib me kõigi tee moodsal ajal.Enda kohta ütlen et pikk värvikas elu seljataga ja minu poolt ettevalmistused tehtud, et kui tuleb käsk OTSAD LAHTI olengi minekuvalmis. Enne aga tuleb pisike August ära oodata kes täna veel Beriti kõhus varjul kuid lähipäevil end ilmutab Eesti rahvale.Eelnevat ei tasu muidugi võtta täht-tähelt,sedastab
teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment