Friday, July 11, 2014

Endiselt on minu tavakohane hommikukohvi lahutamatult seotud

värskete ajalehtedega.Nagu olen öelnud, on see tava geenides, sest isa tavatses ikka hommikul värske nuuskpaberi,mis on newspaper,  lahti lüüa.Algul napsas selle vaid postkastist aga kui lehed hakkasid saabuma pärast keskpäeva või koguni õhtupoolikul tegi ta minu ülesandeks karata rattale ning pedaalida Janseni ajalehekioskisse olgu ilm milline tahes. Nüüd haaran minagi õhinal ajalehed ette kui kohvitassike näpus,millist kommet ei suuda jättaAlles oli mul ka sõltuvus Selveri pagarite pika-viineri-pirukast mis suus otsekui hotdog sest magusa sinepi maitse on ligi.Kuna Mimmiliisa kirus seda tervisele kahjulikuks, ebaterveks roaks tuli mul minna üle teisele aamupalale, võileivale määrdejuustu ning singiga.
Samas oleks suht tervislik  teha õhtuti ikka ja jälle tõukerattaretki onkoloogiahaiglasse klassivend Jaanuse juurde.Kes endiselt vaevab oma pead küsimusega,miks on ta jatkuvalt jäetud igasuguse  tähelepanuta vedelema..Tohtreil pole huvigi,kes ja miks siin haiglas.Leian endiselt et rikas riik saab endale lubada et pikutaja hoiab kallist voodikohta kinni. ajal mil seda vajaks mõni tõsiselt haige. Ju soovivad tohtridki endile kaunil suveajal veidike hõlpu ega viitsi rabelda mingite surijate vahel.
       Oma invatõukekaga saan suht pikad vahemaa nüüd maha sõita vaid siis kui võtsan enne starti vasaku jala närvivalu peletamiseks valuvaigistit.Kuni valuarst mulle 31 juulil abikäe ulatab pean ju kuidagi hakkama saama. Neiu Annaga pole enam probleemi kui ta emme õhtuks kodust välja läheb.
Veidike meediajuttu.Olen muutnud  kriitilist meelt võimupartei valvsa pilgu all ilmuva EPL-i vastu ning soostusin telefonimüüjaga pikendama septembrist oma tellimust kui hind mulle samaks jääb. Sest on märgatav nihe asjalike lugude poole, leht pole enam nii hambutu kui suvehakul, juba on midagi lugemisväärsetki..
Separaatorimehed elik separatistidest vene sepad on saanud viimasel ajal hohollide käest teenitud kolakaid ning see on mu meelest neile tervendavalt mõjunud,sest kolmsada bandiiti olevat tinaubinatega tehtud ravi mõjul puha ära surnud.Huumorivennast pisike Kremli polkovnik aga väitis et Ukrainas olnud tegu  humanitaarmissiooniga.Kui võõrsõnade tähendust ei tea, oleksid ehk pigem vait, kostaks mina. Kui üksteise sõdalaste tapmine on humanitaarne tegevus,siis no comments.
Telerimuljetamisi kaDallas näitab kuidas varasemastki cowboy maneeride poolest tuntud Bobby võtab laudas vastu sündiva pullvasika ning toksib haamri ja naeltega parandada karjaaeda.Samas on kõigiul selle seriaali lemmikuil tore näha et paharet Sue Ellen on jätnud hüvasti alkoholismiga ning vaatab maailma kaine pilguga. Pereintriigid aga jätkuvad sest kuidas sa hing ikka maha rahuned.
Samas on teatud maharahunemiseks põhjust mehel,kel kutsungiks
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment