Friday, August 1, 2014

Jumalaga lahked laulud, jumalaga ilus ilm

See vana laulureake tuli meelde täna hommikul kella kümne paiku kui metskapten Kalju küütis mind oma volkkariga päikeselõõsas särava Pärnamäe grilli ette.Vana semu tuli eile meretaguselt maalt et koos minuga hommikul varakult stardivalmis olla.
Aga mina muretsesin juba öösel et mis ja kuidas kui kell kaks komberdasin kööki valuvaigisteid haarama ja jalad ei kandnud.Kell viis panin järgmise laksu oma valust vaevatud närvide pihta ning mul oli tunne et täna ma küll klassiveli Jaanuse ärasaatmisele minna ei jaksa.Kalju tulles olin ma nii hakkamist täis et kalpsasin kohe autosse kui ta oli vähe abistanud riietumisel.Mõtlesin et kui ta mind pärale jõudes autost välja sikutab on kõik ordnungis.Nii läkski ning peagi võtsime platsi majasiseses kabelis 1.ruumis.Ilmalik pastor oli suht keskmise jutuoskusega,keegi vanem mees kes seal töötab on hingelisem,aga polnud hullu, rääkis noorem kolleeg oma teema veatult klaariks.
Peielauda läksime kõik, sest kohe lahkuda vanade semude ringist olnuks ebaviisakas.Mulle pakuti võimalust järelehüüdeks kuid teatasin  kohe et kandidatuur ei sobi, sest ma hakkan hingeliigutusest poole pealt nutma.Toivo tegi selle liigutuse ära ning pean ütlema et tal kukkus see kenasti välja. Olime Pargi uulitsas keskpäeva järel ning muljetasime paar tunnikest metskapteniga, meenutades ammumöödunud aegu ning koos tehtud kino - s.t.näiteks mitmesugustel saunapidudel käimisi. Kirgiisi mättapeodki olid muljetamist väärt.Too viimane termin oli minu leiutatud nagu meenus.Sest kuidas termineerid väljasõite metsa, kaasas lemmikdaamid,ohtralt vägijooke ning lõkkele varda otsa pistetavaid lihakäntsakaid.Minul oligi võetud Anne-Liis,sest oli mõnus kambajõmm ega virisenud kui mõned mehed olid peagi jommis...Minu jaoks oli ta käsipidur, kes pidurdas hiljukesi minu joogitopsi kergitavat kätt et see liiga tihti improviseerit lauakese ja suu vahet ei käiks.Tegi seda nii viisakalt ja vaikselt et mitte mind närvi ajada.Pealegi soovis et teda teinekordki üritusele kaasa võetaks.Semud vaatasid ta peale heatahtlikult,sest mitte iga piiga ei osanud end sedasi seltskonnas ülal pidada.Peagi kinkis ta mulle kolm järeltulijat, sest sellise-ka muidu piisavalt intelligentse- daamiga lausa tuli paari heita. Tänasel päratlõunatunmil saime keskhaiglast rõõmustava teate-üks minu lastest sai omakorda taas emaks, Berit sünnitas poja projektinimega August.Strateegilised andmed-neli kilo kolmsada, aga pikkust 54 cm
Sellised uudised siis mehelt, kel kutsungiks
paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment