Friday, July 11, 2014

Minu hommikud on lahutamatud värskest ajalehest

Tundub, see tuleb geenidest. Kui lehed kukkusid me kodupostkasti seitsmeks, oli isa fanaatiline ajalehelugeja. Kuigi suhtus veneaegsetesse lehtedesse reservatsiooniga, kriitiliselt. Uudiseid mis läbi kremlimeelsete sõela trükimeediasse pudenesid,võttis ta pika hambaga ning ironiseeris ikka, kui mingit sovjetlikku lauslollust tõepähe serveeriti.Aga kui ajalehed hakkasid koju saabuma alles keskpäevaks -või Õhtuleht viieks- tuli mul ikka istuda ratta selga ning sõita Jansenisse ajalehekioskist värsket hommikulugemist tooma.Tol ajal omandasid paljud ridade vahelt lugemise oskuse.See on mulle kasuks tänini, sest kui parteipoliitilist soga aetakse, saan ikka jälile kustpoolt tuuled puhuvad. Võimukartelli küüsis siplev meedia surub hambad kokku kuid hammaste vahelt ikka üht-teist pudeneb. Kui mulle ikka ja jälle EPL-i tellimist pakuti,sain alati vastuseks väita,et pidevalt Postimehele alla jääv hambutu juhtiv päevaleht ei vääri tellimist. Sest on nii nüri sisuga kui üks konbruleht üldse olla saab.Ega andnud endale aru et piigast telefonimüüja ei pruugi mu repliigist üldse aru saada.Adressaat oli puha vale.Tänane helistaja pälvis kiidusõnu sest leht läinud märgatavalt paremaks ning lubasin et kui saadab septembriks arve tellin ikka edasi kui hind ei muutu. Soodsa hinna juures kulub kaminatule süütamise lehti küll ja veel, ja kui sisugi loetav on võit kahekordne.Mu eileõhtune retk klassivend JR juurde haiglasse oli seotud mu suht suure jõupingutusega.Et kasutasin oma invatõukeratast ning olin halvatud vasaku jala närvivalu kaotamiseks pistnud põske tabletikese  Pentalgini sain valust võitu.Ning suutsin tõugelda haigla parklasse.Liftiga neljandale ja seal 9.palatis mu relvavend voodil istuski.Kes oli rõõmus mu tuleku üle ning kurb et neli päeva pluss nädalavahetus juba aplaagris oldud kuid tohtreil temale jagunud null tähelepanu nagu venelased ütlevad. Rikas riik, kes sedasi kalli haiglakohaga priiskab, leidsin mina tema lohutuseks.Paistes jalgadega tõbine leidis ka et ju on kusagil keegi kes seda voodikohta ja tõsist ravi rohkem vajab...
Pärast jõudsin veel õigeks ajaks kojugi et koos kaasaga Dallast edasi vaadata.Bobby jätkas oma vanal, cowboy lainel-parandas naelte ja haamriga karjaaeda. Läks lauta ja võttis vastu seal sündiva pullvasika. Sue Ellen oli vaid kergemalt vananenud ning vabanenud alkoholismi küüsist.
      Meediahuumorit ka. Kas Taavi Rõivas on peaminister Jürgen Ligi valitsuses kõlab serviti püsti pandud küsimus.Maaleht väidab aga et kes viisi ei pea selle laul on lauldud. Katsungi end rohkem huumorilainele häälestada sest südaööl saabub Tallinna väikese Anna isa Eero ning noorpere jätab meiega hüvasti ja kolib oma apartementi Mustamäel. Millest on tuline kahju sest oleme juba nii harjunud itaalia suure segapere eluga ning jätaks neiukese meelsasti endile kui lapsevanemad oma koju kolivad. Teil ju kohe teine laps tulemas,esimese võiksite rahumeeli veel meile jätta, naljatles hommikul teie paadikapten Neemo E Poldre

No comments:

Post a Comment